Підсумкова контрольна робота за рік

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 112 разів
12 запитань
Запитання 1

1.Персонажами повісті «Тіні забутих предків» є:

варіанти відповідей

Іван, Марічка, Палагна;

Чіпка, Явдоха, Мотря;

Наталка, Петро, Микола;

Лукаш, Мавка, дядько Лев.

Запитання 2

Вкажіть назву і автора твору, з якого взяті рядки:

О ні! Не самі сльози і зітхання

Тобі судились! Вірю в силу духа

І в день воскресний твойого повстання!

варіанти відповідей

Леся Українка "Contra spem spero"

Леся Українка "Лісова пісня"

І. Франко. Пролог до поеми «Мойсей»;

М.Вороний "Інфанта"

Запитання 3

Назва вірша Лесі Українки «Contra spem spero» означає:

варіанти відповідей

Лови момент!

 Годі лити сльози!

Без надії сподіваюсь!

Залиш надію назавжди!

Запитання 4

Говорячи в 1909 році: « Кого у нас читають? Про кого скрізь ідуть розмови, як тільки інтереси сходяться на літературі? Кого купують?» - (вкажіть фото того митця, про кого говорив М. Коцюбинський)

варіанти відповідей
Запитання 5

 Двох авторів має твір:

варіанти відповідей

«Хіба ревуть воли, як ясла повні»;

"Камінний хрест";

"Кайдашева сім'я"

"Тіні забутих предків"

Запитання 6

"Ну як-таки, щоб воля – та пропала? Се так колись і вітер пропаде!» - чиї це слова і звідки взяті:

варіанти відповідей

Софія ("Фантазія-експромт")

Мотря ("Кайдашева сім'я")

Мавка(«Лісова пісня»);

 Галя( « Хіба ревуть воли, як ясла повні»);

Запитання 7

Прочитайте уривок, відмітьте ім’я літературного героя, назву твору та його автора.

   Ішов справді парубок. На перший погляд, йому, може, літ до двадцятка добиралось. Чорний шовковий пух тільки що висипався на верхній губі, де колись малося бути вусам… лице довгобразе – козаче; ні високого, ні низького зросту, - тільки плечі широкі та груди високі… Оце й уся врода. Таких парубків часто й густо можна зустріти по наших хуторах та селах.


варіанти відповідей

Іван (« Тіні забутих предків» М.Коцюбинського)

 Чіпка («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного);

Іван Дідух («Камінний хрест» В. Стефаника).

Лаврін ("Кайдашева сім'я" І.Нечуя-Левицького)

Запитання 8

 Прочитайте уривок з повісті І. Нечуя – Левицького « Кайдашева сім’я» та вкажіть виділені художні засоби:

    Що за люба дитина мій Карпо, такий слухняний, такий тихий, хоч у вухо бгай. Я не хвалю своїх синів, але , коли правду сказати, то на всі Семигори немає таких хлопців, як мої. Що вже робочі, слухняні, покірливі, то дай, Боже, таких дітей усякому. Мого Лавріна, проше вас, хоч у пазуху сховай, а як іде селом, то дівчата аж перелази ламають.


варіанти відповідей

уособлення, гіпербола, епітети;

епітети, фразеологізми, пестливі слова;

епітети, фразеологізми, гіпербола.

гіпербола, метафора, епітети;

Запитання 9

Авторська характеристика « вона любила цілувать їх ( панів) в руки, кланятись їм, підсолоджувати свою розмову з ними» стосується:

варіанти відповідей

 Кайдашихи ( «Кайдашева сім’я») ;

Регіни («Перехресні стежки»).

Мотрі ( «Хіба ревуть воли, як ясла повні»);

Килини ("Лісова пісня")

Запитання 10

До модернізму належать напрями (3 відповіді):

варіанти відповідей

класицизм;

сентименталізм

неоромантизм

імпресіонізм

реалізм

символізм

Запитання 11

У рядках вірша В. Сосюри

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

Лиш приходить подібне кохання

використано такий троп:


варіанти відповідей

метафора;

алегорія;

гіпербола;

метонімія;

оксюморон

Запитання 12

Мавка з драми- феєрії «Лісова пісня» Лесі Українки повертається з мертвого царства Того, що в скалі сидить, для того щоб:

варіанти відповідей

знову відчути полум’я кохання;

дізнатися про долю Лукаша;

урятуваати Лукаша від духовної смерті;

повернути до себе Лукаша.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест