Справжнє ім'я та прізвище Лесі Українки
Лесю Українку називають
Своє творче кредо Леся Українка втілила у поезії:
Характерний для письма Лесі Українки творчий метод, що полягає в поєднанні гармонії ідеалу з життєвою правдою - це ...
Хто мав найбільший вплив на формування світогляду Лесі українки?
Як називався перший вірш Лесі, який вона написала у 9 років?
Який підручник написала Леся Українка для своїх сестер?
Як називається перша збірка поезій Лесі Українки?
Імпульсом до написання твору "Contra spem spero" було ...
" Contra spem spero" у перекладі з латини означає:
На якого античного героя є алюзія у вірші "Contra spem spero"?
У вірші «Contra spem spero!» поєднано види лірики:
Відчуття непримиренного протиборства двох сил (осінні хмари - весна золота, убогий переліг - барвисті квітки) увиразнює
Основний мотив поезії "Contra spem spero" - це ...
Тема вірша "Стояла я і слухала весну"
Дієслівний ряд стояла, слухала, говорила, співала, шепотіла передає
Провідними мотивами вірша "Слово, чому ти не твердая криця...." є:
Слово у вірші символізує
Головна ідея твору "Мріє, не зрадь!..":
Ключові мотиви вірша "Мріє, не зрадь":
Назвіть художні засоби поезії "Мріє, не зрадь!..", наявні в рядках:
Мріє, не зрадь! Ти ж так довго лила свої чари
В серце жадібне моє, сповнилось серце ущерть...
Мріє, колись ти літала орлом надо мною...
Темою драми-феєрії "Лісова пісня" є:
Події в драмі-феєрії «Лісова пісня» розгортаються в такій послідовності:
Композиційна особливість драми-феєрії «Лісова пісня»:
Хто з персонажів "Лісової пісні" Лесі Українки не вірить у можливість зникнення волі:
Ну, як таки, щоб воля - та пропала?
Се так колись і вітер пропаде! ?
Установіть відповідність між персонажем і цитатою з твору:
а - Мавка, б - Лукаш, в - дядько Лев, г - Лісовик.
1. „Не всі вінки погинули для тебе,
оглянься, подивись, яке тут свято!
Вдяг ясень-князь кирею золоту,
а дика рожа буйнії корали.”
2. „Так, от же слухай: якщо я тут маю
тебе питати, хто для мене сміє
ходити, а хто ні, то ліпше сам я
знов з лісу заберусь на село.”
3. „Сестрице, мушу я! Твоя краса
на той рік ще буйніше запишає,
а в мене щастя як тепер зов’яне,
то вже не буде!”
4. „..відьом із лісу!” – де ж є відьма в лісі?
Відьми живуть по селах…”
5. „А ти, братуню, вже б не відзивався,
коли не зачіпають! Ти б іще
зібрав сюди усіх відьом із лісу.”
Хто з героїв-людей "Лісової пісні" знає ціну краси й гармонійного співіснування людини з природою?
Хто з героїв "Лісової пісні" говорить про себе:
"З гір на долину біжу, стрибаю, рину! Місточки збиваю, всі гребельки зриваю, всі гатки, всі запруди, що загатили люди, - бо весняна вода, як воля молода!"?
Кому з персонажів "Лісової пісні" належать слова:
"...усякі скарби з лісу йдуть..."?
Хто докоряє Мавці в зраді себе самої:
Покинула високе верховіття
і низько на дрібні стежки спустилась.
До кого ти подібна? До служебки,
зарібниці, що працею гіркою
окрайчик щастя хтіла заробити
і не змогла... ?
Кому належать слова: "Від часу Шевченківського "Поховайте та вставайте, кайдани порвіте" Україна не чула такого сильного, гарячого та поетичного слова, як з уст сеї слабосилої, хорої дівчини"?
"Чи не одиноким мужчиною на новочасну соборну Україну" Лесю Українку назвав
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома