Підсумковий тест з "Теорії електричних та магнітних кіл"

10 запитань
Запитання 1

В колі з резистором опором 100 Ом протікає змінний струм, рівняння якого має вигляд: і=2,82sin(942t+30о)А. Визначити потужність кола.

варіанти відповідей

282 Вт

795 Вт

200 Вт

406 Вт

Запитання 2

Електрична лампа потужністю 100 Вт живиться від джерела постійного струму з напругою U=220 В. Обчислити опір лампи.

варіанти відповідей

22 Ом

121 Ом

484 Ом

515 Ом

Запитання 3

В колі з послідовним з’єднанням резистора опором 5 Ом, конденсатора ємністю 40 мкФ і котушки індуктивністю 20 мГн прикладена гармонічна напруга u=45sin(ωt+30o)В. Частота генератора 0,5 кГц. Визначити діюче значення гармонічного струму.

варіанти відповідей

9 А

5,67 А

0,95 А

0,67 А

Запитання 4

Визначити еквівалентний опір схеми з паралельним з'єднанням двох резисторів, якщо відомо: U=60 B, R1=15 кОм, P2=0,36 Вт.

варіанти відповідей

10 кОм

8 кОм

6 кОм

4 кОм

Запитання 5

Знайти силу, що діє на провідник довжиною 10 см і струмом 1 А, який розташовано перпендикулярно магнітному полю з індукцією 0,5 Тл.

варіанти відповідей

0,5 Н

50 мН

5 Н

5 мН

Запитання 6

Конденсатор ємністю 500 мкФ і опором 2 кОм вмикають до джерела з постійною напругою 400 В. Визначити, через який час напруга на конденсаторі досягне значення 100 В.

варіанти відповідей

2,87 с

0,15 с

0,6 с

9,2 мс

Запитання 7

Батарея із двох послідовно з’єднаних конденсаторів ємністю 1 нФ і 5 нФ заряджена до напруги в 2 кВ. Знайти заряд батареї.

варіанти відповідей

12 мкКл

3,33 мКл

12 нКл

1,67 мкКл

Запитання 8

Перший закон Кірхгофа є наслідком:

варіанти відповідей

закону Кулона

закону Ома

закону збереження енергії

закону збереження заряду

Запитання 9

Індуктивний опір на частоті 0,5 кГц дорівнює ХL=62,8 Ом. Визначити індуктивність котушки.

варіанти відповідей

20 мГн

0,2 Гн

20 Гн

0,002 Гн

Запитання 10

Яку величину визначає відношення 1/R=…

варіанти відповідей

Густина струму

Питомий опір

Провідність

Немає правильної відповіді

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест