Постав у відповідність виразам їх значення:
1) -5,9+2,4 А)-51
2) -43*(-6) Б)258
3) -4,5-7,8 В)51
4)25,5:(-0.5) г)-3,5
Д)-12, 3
Котра з поданих рівностей є пропорцією?
Вибери правильну відповідь.
Задача
Периметр трикутника 45 дм.Довжини його сторін відносяться як 3:5:7. Знайти довжини сторін трикутника.
Спрости вирази.Постав у відповідність виразам вирази, які отримали при спрощенні.
1) -8,5а*(-2в) А)-2а-6х
2) -2х+7к+5х-9к Б)3х-2к
3)-(4х+2а)-2х В)-1,4с
4)2к*(-7с) Г) 17ав
Познач на координатній площині точки А(-1;7). В(-3;-1) ; С(-3;7).Знайди на координатній площині таку точку Р, щоб чотирикутник АСВР був прямокутником.Запиши координати точки Р. Проведіть діагоналі прямокутника, позначте точку перетину М. Запишіть координати точки М.
Розв'яжи рівняння
8*(2,5-1,5х)=33,5-1,5*(7+4х).
Увага! У відповіді записати число, яке дорівнює добутку знайденого кореня рівняння на 10!
В одній бригаді було у 4 рази більше робітників, ніж у другій. Після того. як з першої бригади перейшло до другої 6 робітників , у першій стало удвічі більше ніж у другій. Скільки було робітників у кожній бригаді спочатку?
Задача буде зарахована, якщо її повне розв'язання буде надіслане вчителю.
Знайти значення виразу
(¼-⅔×⅜+1⅔-4⅚):1 ⅙
У відповідь записати модуль отриманого результату
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома