Підсумкова робота 6 "Людина як дійова особа історії. Дослідники минулого

Додано: 11 березня
Предмет: Історія України, 5 клас
6 запитань
Запитання 1

Дискусія - це

варіанти відповідей

пов'язані й взаємозалежні думки людини про світ і сенс життя

твердження, за допомогою якого людина обгрунтовує свою думку

питання, яке потребує вивчення й пояснення

публічне обговорення суперечливого питання

Запитання 2

Історичні твори в хронологічній послідовності подано у рядку

варіанти відповідей

"Повість минулих літ", "Літопис Самовидця", "Книга буття українського народу", "Історія України-Руси"

"Літопис Самовидця", "Історія України-Руси", "Повість минулих літ", "Книга буття українського народу"

"Книга буття українського народу", "Літопис Самовидця", "Історія України-Руси", "Повість минулих літ"

"Історія України-Руси", "Повість минулих літ", "Літопис Самовидця", "Книга буття українського народу"

Запитання 3

До напрямів краєзнавчих досліджень належать

варіанти відповідей

історичне, етнографічне, географічне, літературне

історичне, археологічне, географічне, літературне

історичне, етнографічне, топографічне, літературне

історичне, етнографічне, картографічне, літературне

Запитання 4

Послідовність етапів історичного дослідження подано в рядку

варіанти відповідей

історичне джерело, історичний образ, історичний факт, історичний опис

історичний опис, історичне джерело, історичний образ, історичний факт

історичний образ, історичне джерело, історичний факт, історичний опис

історичний опис, історичний образ, історичне джерело, історичний факт

Запитання 5

В якому рядку позначена правильна відповідність між терміном та його значенням?

1. аргумент

2. історичний факт

3. історичне дослідження

4. історична особа


А. людина, яка своїми вчинками суттєво вплинула на розвиток суспільства чи перебіг конкретної історичної події і стала об'єктом дослідження істориків

Б. публічне обговорення суперечливого питання

В. твердження, за допомогою якого людина обгрунтовує свою думку

Г. явища, процеси, події, які на основі відбору правдивих відомостей про минуле, відтворив, реконструював у своєму науковому дослідженні історик

Д. пошук нових знань про минуле на основі аналізу історичних джерел

варіанти відповідей

1-В, 2-Г, 3-Д, 4-А

1-Б, 2-Д, 3-Г, 4-А

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

Запитання 6

Що аналізують за запитаннями: хто? що? коли? де? чому? навіщо? в який спосіб?

варіанти відповідей

історичний факт

історичну особу

історичні джерела

історичні праці

історичні меми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест