Знайти правильне твердження:
Укажіть рядок якісних прикметників.
Оберіть рядок, у якому від усіх прикметників можна утворити ступені порівняння.
Разом треба писати НЕ з прикметником у реченні:
Лише відносні прикметники вжито у рядку:
Ступені порівняння не можна утворити від усіх прикметників у рядку:
Знайдіть рядок, у якому всі слова – прикметники м’якої групи.
Укажіть рядок , у якому від усіх слів можна утворити прикметники із суфіксом -ов-.
Усі слова треба писати РАЗОМ у рядку
Виберіть рядок, у якому допущено помилку при творенні ступенів порівняння
Позначте рядок, в якому всі прикметники пишуться з –нн-.
Прикметник є присудком у реченні...
Позначте речення, у якому вжито відносний прикметник.
Букву о на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:
Вкажіть, у якому рядку всі прикметники вжиті в переносному значенні.
Укажіть речення з прикметником у короткій формі.
У реченні "Ситий голодного не розуміє" підкреслене слово є:
Укажіть рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ськ-:
Укажіть рядок, у якому пишемо НЕ з прикметником ОКРЕМО.
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1]На синіх долонях вечора темним смутком горбатився старий вітряк і в благанні простягав руки чи то до неба, чи то до людей. [2]Звикши до праці, до гурту, він німотно карався без них, і тихі сльози скапували з його крил. [3]Та ось поволеньки, не вірячи собі, заскрипіли крила, задзвеніло зерно і зашелестів несміливий теплий струмочок борошна, на якому тримається хліборобська доля. [4]А над степом стояла така тиша,що було чути, як знизу дихає найважчий колос, а згори випадають холодні роси.
Прикметник найвищого ступеня порівняння вжито в реченні
Подвоєні -нн- треба писати в обох словах рядка
Через дефіс потрібно писати прикметники:
Вкажіть ступінь порівняння та його форму прикметників найбільш високий, найменш стиглий :
Прикметники високі, глибокі, далекі :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома