8-Є 2024 сімейна форма Підсумкова робота: надзвичайні ситуації,небезпеки воєного часу

Додано: 21 листопада
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
35 запитань
Запитання 1

Що не можна робити під час обстрілів та бомбардувань?

варіанти відповідей

визирати у вікна та користуватися ліфтом

знаходитись в бомбосховищі

перебувати всередині чи поблизу автозаправки

Запитання 2

У тривожну валізу варто покласти:

варіанти відповідей

одяг, паспорт, важливі документи , гроші

зарядний пристрій для смартфона

музичну колонку , хлібопіч

їжу довгого зберігання, воду, аптечку з необхідними Вам ліками

Запитання 3

Дії учнів і вчителів під час тривоги при дистанційному навчанні

варіанти відповідей

деякі учні переходять в безпечне місце (за бажанням), інші продовжують спілкування з учителем

усі діють за рішенням учителя

усі переходять в безпечне місце

усі продовжують роботу на уроці

Запитання 4

Оберіть надзвичайні ситуації воєнного характеру

варіанти відповідей

Руйнування об'єктів та осередки пожеж

Повені

Радіоактивне зараження

Запитання 5

Що не можна робити в зоні бойових дій?

варіанти відповідей

фотографувати й знімати відео в присутності людей у військовій формі

носити документи, що посвідчують особу

носити із собою зброю, показувати військовим предмети, що за формою можуть нагадувати зброю.

Запитання 6

Де можна сховатися під час ракетного обстрілу?

варіанти відповідей

Там , де працює правило двох стін

 Вибігти на двір

Біля вікна навпроти дверей.

Запитання 7

Що не можна робити під час обстрілів та бомбардувань?


варіанти відповідей

визирати у вікна та користуватися ліфтом;

знаходитись в бомбосховищі

 перебувати всередині чи поблизу автозаправки.

Запитання 8

Де НЕ можна укриватися під час артилерійського обстрілу?

варіанти відповідей

під’їздах будинків;

місцях під технікою (вантажівкою, автобусом);

в непідготовлених для укриття підвалах;

в оглядовій ямі гаража, станції технічного обслуговування;

у будь-якій канаві, траншеї, ямі;

Запитання 9

1.Класифікація надзвичайних ситуацій

варіанти відповідей

Природного характеру

Домашнього характеру

Техногенного характеру

Воєнного характеру

Запитання 10

3.Розрізняють такі рівні надзвичайних ситуацій:

варіанти відповідей

державний

регіональний

сільський

місцевий

Запитання 11

4. НС природного походження - це:

варіанти відповідей

пожежа на фабриці

вибух газу в оселі

землетрус, бурі, повінь


збройний напад

Запитання 12

6.Щоб не допустити виникнення НС, державні органи мають:

варіанти відповідей

 користуватися захисними засобами

оцінювати ризики для здоров*я


опановувати себе

Запитання 13

7. За НС громадяни України мають право:

варіанти відповідей

на захист життя, здоров'я та особистого майна

на установлення вибухів в громадських місцях

на використання засобів колективного та індивідуального захиту

на медичне обслуговування

Запитання 14

8.За НС громадяни України зобов"язані:

варіанти відповідей

дотримуватися законів

псувати майно

знати й виконувати правила поведінки під час евакуації з небезпечної зони

знати й виконувати правила безпечної поведінки з вибухо-небезпечними предметами

Запитання 15

Ситуації, пов’язані з наслідками застосування зброї масового ураження або звичайних засобів ураження - це...

варіанти відповідей

надзвичайні ситуації воєнного характеру

надзвичайні ситуації природного характеру

надзвичайні ситуації техногенного характеру

надзвичайні ситуації соціального характеру

Запитання 16

Аварії на залізницях, транспортні аварії (катастрофи), пожежі, неспровоковані вибухи чи загроза пожежі на виробництвах з викидом токсичних і радіоактивних речовин — це..

варіанти відповідей

техногенні НС

соціальні НС

екологічні НС

природні НС

Запитання 17

Організоване вивезення мешканців населеного пункту в заздалегідь підготовлені безпечні місця - це...

варіанти відповідей

ізоляція

атестація

ексгумація

евакуація

Запитання 18

За надзвичайних ситуацій громадяни України мають право:


варіанти відповідей

на захист життя

 на захист здоров'я

знати й виконувати правила поведінки під час евакуації з небезпечної зони

на захист особистого майна

Запитання 19

Що потрібно взяти із собою під час евакуації , вибери правильну відповідь

варіанти відповідей

 чашку

гроші

 запас води та їжі

комп'ютер

аптечку

 документи

  корзинку з овочами

 теплі речі

Запитання 20

Під час руху через задимлене приміщення потрібно

варіанти відповідей

По можливості захистити органи дихання

Бігти на увесь зріст

Рухатись уздовж стін

Рухатись поповзом або нагнувшись

Запитання 21

Термінове оповіщення населення про виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється засобами

варіанти відповідей

Телебачення

Періодичної преси

Радіомережі

Спеціальними сигналами ( гудками, сиренами)

Запитання 22

 Яка методика проведення штучного дихання описана нижче:

"При проведенні цієї методики, голову постраждалого притримують у певному положенні. Людина, що проводить реанімацію, зробивши глибокий вдих та щільно притиснувши свій рот до рота хворого, вдуває до його легенів повітря. При цьому рукою, що знаходиться у лоба постраждалого, необхідно затиснути ніс".

варіанти відповідей

"із рота в рот"

" із рота в ніс" 

Запитання 23

Які дії необхідно зробити, якщо людина втратила свідомість? (декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

дати теплого чаю або кави

винести з місця події

забезпечити доступ свіжого повітря

дати знеболювальне

вивільнити дихальні шляхи, покласти на бік

Запитання 24

Наявність пульсу визначають на ...

варіанти відповідей

животі

грудній клітині

нозі

шийній артерії або зап'ясті

Запитання 25

Як довго необхідно робити штучне дихання потерпілому?

варіанти відповідей

до відновлення самостійного дихання потерпілим

30 хвилин

5 хвилин після клінічної смерті (зупинки серцебиття)

Запитання 26

Ознаки життя:

варіанти відповідей

наявність пульсу

наявність дихання

відсутність реакції зіниць на світло

наявність реакції зіниць на світло

Запитання 27

Головні принципи першої домедичної допомоги

варіанти відповідей

а) Завжди зберігайте спокій та здоровий глузд, не піддавайтеся паніці оточуючих та самі не створюйте її

б) Порятунок постраждалого повинен наражати на небезпеку вас, інших рятівників, саму жертву чи будь-кого з оточуючих

в) Припинити дію пошкоджуючого фактору

г) Намагайся все зробити сам

Запитання 28

Для чого надівати гумові рукавички при наданні першої допомоги?

варіанти відповідей

Щоб не забруднити потерпілого

Щоб не забруднити себе

Щоб запобігти власному інфікуванню

Запитання 29

На який максимальний термін може бути накладений кровоспинний джгут:

варіанти відповідей

 не більше 2 годин

не більше години

не більше півгодини

більше 2 годин

Запитання 30

Ознаки венозної кровотечі:

варіанти відповідей

кров яскраво-червоного кольору «б'є фонтаном»

сочиться насичено-червона кров

кров безперервно витікає з рани, темно-червоного кольору

Запитання 31

Кров надходить у внутрішні порожнини чи тканини,або у просвіт порожнистих органів-це...

варіанти відповідей

внутрішня кровотеча  

змішана кровотеча

зовнішня кровотеча

Запитання 32

Допомога при термічних опіках:

варіанти відповідей

Негайно зупинити контакт з джерелом опіку

Підставити місце опіку під проточну

прохолодну воду. Тримати так упродовж 15-20

хвилин

Прикрити рану стерильною пов'язкою

За потреби випити знеболювальне

Змастити опік маслом або олією

Запитання 33

Які методи зупинки критичної кровотечі

варіанти відповідей

Тампонада

Тиснуча пов'язка

Тиск

Джгут, турнікет

Джгут-закрутка ( з підручних матеріалів)

Усі варіанти вірні

Запитання 34

Як діяти, якщо опинилися під завалом?

варіанти відповідей

 Кликати на допомогу, привертати увагу до себе звуками

захистіть від пилу рот та ніс хустинкою, тканиною, частиною одягу

 негайно переміститися до приміщення без вікон

  намагайтеся вивільнитися з пастки самостійно

Запитання 35

Допомога при отруєння чадним газом:

варіанти відповідей

 винести з приміщення, привести в притомний стан за допомогою нашатирного спирту , дати тепле молоко і до ніг прикласти теплу грілку, розтирати тіло;

 збризнути водою

зробити штучне дихання;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест