24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Підсумкова робота з математики

інклюзивне навчання

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

43+39=

варіанти відповідей

93

34

82

71

Запитання 2

82-47=

варіанти відповідей

72

35

28

53

Запитання 3

4*9=

варіанти відповідей

36

32

29

14

Запитання 4

27/9=

варіанти відповідей

7

3

9

11

Запитання 5

52-(15+12)=

варіанти відповідей

21

15

25

34

Запитання 6

12+(46-39)=

варіанти відповідей

29

13

24

19

Запитання 7

9+3*4=

варіанти відповідей

12

21

18

7

Запитання 8

32-24/8=

варіанти відповідей

19

32

29

40

Запитання 9

На гілці сиділо 15 горобчиків, а синичок на 9 більше. Скільки синичок сиділо на дереві?

варіанти відповідей

24

28

16

32

Запитання 10

На дорозі біля світлофора стояло 29 чорних машин, а сірих на 17 менше. Скільки сірих машин було на дорозі?

варіанти відповідей

40

12

23

18

Запитання 11

У зоопарку було 7 верблюдів і у 2 рази більше зубрів. Скільки зубрів було і зоопарку?

варіанти відповідей

7

18

14

11

Запитання 12

У кімнаті стояло 18 вазонів, які цвітуть і у 3 рази менше, що не цвітуть.Скільки вазонів, що не цвітуть було у кімнаті?

варіанти відповідей

2

10

15

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест