1. Укажіть хто здійснив першу навколосвітню подорож.
2.Держава Інків була знищена завдяки вторгненню конкістодорів очолюваних :
4. Основа промислового виробництва в період раннього Нового часу:
5. «Рух за реформу і оновлення католицької церкви» — це
6. Установіть послідовність подій у хронологічній послідовності.
А) Початок конкісти; Б) початок першої подорожі Христофора Колумба;
В) відкриття мису Доброї Надії; Г) початок навколосвітньої подорожі.
7. Установіть відповідність між описом та особистістю.
А) Христофор Колумб
Б) Ернан Кортес
В) Васко да Гама
1. Цей мореплавець отримав від короля Португалії три кораблі з екіпажем та сто сімдесят чоловік команди. Він відкрив те, чого Колумбу, попри всі його намагання, відкрити не вдалося.
2.Він народився в Італії, але плавав під іспанським прапором. В Іспанії отримав звання адмірала та був упевнений, що в результаті здійсненої ним експедиції досяг східних берегів Індії або Китаю.
3. Він народився у збіднілій дворянській родині. Авантюрист. Шукач пригод. Підкорив Мексику
8. Індіанці вирощували невідомі у Європі культури. Виберіть ці культури ( 5 відповідей)
9. Виберіть країни, які боролися за нові землі , що спричинило перший в історії колоніальний поділ світу.
10.«Революція цін» — ..
11. У якій країні у ХІV ст.. зародилась культура епохи Відродження або Ренесансу?
12. Хто є автором картини "Таємна вечеря"?
13. На основі якої філософської ідеї виникло мистецтво епохи Відродження?
14. Рух спрямований проти протестантизму називається
15. Ігнатій Лойола створив
16. Автором якого з наведених творів був Еразм Роттердамський?
17. Хто з титанів Високого Відродження залишив у своїх нотатках описи телефона, автомобіля, парашута, гелікоптера?
19. В якому році М.Лютер оприлюднив свої «95 тез»?
20. Один з основних напрямків у християнстві, виник внаслідок Реформації ХVІ ст. Його початковими формами були лютеранство, кальвінізм
21. Як називався документ про відпущення гріхів
24. Форма правління, за якої монарх має необмежену вищу владу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома