Підсумкова робота за ІІ семестр №2 . Мистецтво 8 клас

Додано: 19 травня
Предмет: Мистецтво, 8 клас
8 запитань
Запитання 1

Визначальними рисами класицизму є:


варіанти відповідей

Підпорядкування світогляду, життя, всїх мистецьких жанрів релігійному канону.

Раціоналізм, який виражався у прагненні будувати художні твори на засадах наслідування зразків античного мистецтва.

Пишність, декоративність.

Ясність та чистота художньої мови.

Запитання 2

Основою архітектурної мови класицизму став:


варіанти відповідей

портик

фронтон

ордер

позолота

Запитання 3

Романтизм  —це... 


варіанти відповідей

напрям в європейському мистецтві, який уперше заявив про себе в культурі XVI ст.

ідейний рух у літературі й мистецтві, що виник наприкінці 18 століття, поширився на початку 19 століття

галантний, реверсований стиль, що виник у другій половині XVIII століття

Запитання 4

Неоготика-це...


варіанти відповідей

Ідея відродити готичну архітектуру на новому етапі 

період розвитку західноєвропейської архітектури з XII по XVI століття.

напрямок в архітектурі, що сполучає елементи готики з ясними композиціями, що йдуть від класицизму.

Запитання 5

Живопис романтизму пов'язують з:


варіанти відповідей

Великою французькою революцією

Великою німецькою революцією

Великою англійською революцією

Запитання 6

Популярні жанри живопису романтизма:  


варіанти відповідей

розписи

історичні полотна

сюжетна картина

баталії

марина

Запитання 7

Характерні ознаки стилю реалізму-це … 

 

варіанти відповідей

раціоналізм (прагнення будувати художні твори на засадах розуму, ігнорування особистих почуттів);

наслідування зразків античного мистецтва;

раціоналізм, правдивість, історична конкретність.

парадність, урочистість, пишність, динамічність.

конфліктність (драматизація) як сюжетно-композиційний спосіб формування художньої правди, вільна побудова творів.

Запитання 8

Жанри скульптури реалізму:


варіанти відповідей

Портрет

Скульптурні монументи

Ордери

Барельєф

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест