Підсумкове оцінювання з предмету Образотворче мистецтво 4 клас за І семестр 2024-2025 н.р.

Додано: 7 грудня
Предмет: Образотворче мистецтво, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

Розгляньте фрагменти картини: який з них належить до ближнього (переднього) плану пейзажу?

варіанти відповідей
Запитання 2

Розгляньте фрагменти картини: який з них належить до середнього плану пейзажу?

варіанти відповідей
Запитання 3

Розгляньте фрагменти картини: який з них належить до дальнього плану пейзажу?

варіанти відповідей
Запитання 4

Мистецтво виготовлення та художнього оформлення виробів побутового призначення – це ...

варіанти відповідей

декоративно-ужиткове мистецтво

гончарство

вишивка

писанкарство 

Запитання 5

Колаж – це…


варіанти відповідей

мистецтво гарного та виразного створення візерунків

зображення квітів, фруктів, овочів, предметів побуту

поєднання різних зображень у цілісну композицію.

Запитання 6

Візерунок, побудований на ритмічному повторенні елементів – це…

варіанти відповідей

орнамент

мозаїка

ритм

симетрія

Запитання 7

Зображення чи візерунок, виконані з кольорових каменів, скла, керамічних плиток - це ...


варіанти відповідей

мозаїка

пейзаж

орнамент

Запитання 8

Співрозмірне розташування частин композиції відносно осі або центра – це ...

варіанти відповідей

симетрія

асиметрія

ритм

Запитання 9

Який традиційний розпис в Україні включено до списку культурної спадщини людства ЮНЕСКО?

варіанти відповідей

Петриківський  

Волинський

Ковельський

Запитання 10

Як називається національний орнамент кримськотатарського народу?

варіанти відповідей

Орьнек

Петриківський

Дубенський    

Запитання 11

Для відтворення глибини простору треба:

варіанти відповідей

Предмети переднього плану промалювати детальніше, яскравішими кольорами.

Зображення умовно розділити на ближній, середній, дальній плани.

Предмети, які віддаляються від глядача, зменшувати за розмірами, насиченість кольору зменшувати:

Запитання 12

Для створення враження об’ємності предмета на площині треба:

варіанти відповідей

визначити на ньому освітлену й затемнену частини;


за допомогою штрихів відтворити різну насиченість світла й тіні на зображуваному предметі;

замалювати тінь, що падає від предмета;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест