Установіть хронологічну послідовність подій:
А)Захоплення Червоною Армією Києва під час радянсько-польської війни;
Б)Заснування Української Академії наук;
В)Початок Першого зимового походу армії УНР;
Г)Проголошення Акту злуки УНР і ЗУНР.
Якого періоду в історії України стосується плакат?
Які твердження характеризують становище робітників України доби першої п'ятирічки?
Які з названих областей утворились внаслідок "визвольного походу" Червоної Армії?
На якій світлині зображено письменника доби "розстріляного відродження"?
Які міста отримали статус "місто-герой"?
Які формування є учасниками Руху опору в Україні періоду Другої світової війни?
Виберіть дати і назви, пов'язані з подією, зображеною на світлині
Виберіть твердження, що характеризують політику радянізації західних областей України в 1939-1941 роках:
З ухвали Сойму Карпатської України (15 березня 1939 р.): «§ 1. Карпатська Україна є незалежна Держава. § 2. Назва Держави є: КАРПАТСЬКА УКРАЇНА. § 3. Карпатська Україна є республіка з президентом, вибраним Соймом КУ, на чолі. § 4. Державна мова Карпатської України є українська мова. § 5. Барва державного прапора Карпатської України є синя і жовта, причому барва синя є горішня, а жовта є долішня. § 6. Державним гербом Карпатської України є дотеперішній краєвий герб: ведмідь у лівім червонім полі й чотири сині та жовті смуги в правому півполі. І ТРИЗУБ св. Володимира Великого з хрестом на середньому зубі. Переведення цього місця закону полишається окремому законові. § 7. Державний гімн Карпатської України є: “Ще не вмерла України...“. § 8. Цей закон обов’язує зараз од його прийняття». Виберіть плакат, присвячений цим подіям.
Які економічні об'єкти були збудовані в Україні протягом перших довоєнних п'ятирічок?
Назвіть чинники спонукали ВКПб оголосити курс на "коренізацію":
Які терміни, події чи особи можна використати для характеристики розвитку західноукраїнських земель у міжвоєнний період?
Які терміни та події стосуються періоду в історії України, що знайшов відображення на плакаті?
Хто зображений на світлині?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома