Оберіть одну правильну відповідь.
Імовірність настання небезпеки для життя та здоров’я людини або інших негативних наслідків у результаті певної дії це:
Оберіть декілька правильних відповідей.
Що робити під час сигналу повітряна тривога (у школі):
Оберіть декілька правильних відповідей.
Що робити у разі загрози обвалу багатоповерхового будинку:
Оберіть одну правильну відповідь.
Позначте, як називають людей, які виконують роботу із знешкодження вибухонебезпечних предметів.
Оберіть декілька правильних відповідей.
Оберіть за малюнками вибухонебезпечні предмети:
Оберіть декілька правильних відповідей.
Оберіть за малюнками приклади надзвичайних ситуацій природного характеру:
Оберіть одну правильну відповідь.
Організоване виведення чи вивезення із зони надзвичайної ситуації або зони можливого ураження населення, якщо виникає загроза його життю або здоров’ю, — це:
Оберіть одну правильну відповідь.
Розлиття річки, озера, водосховища під час весняного танення снігу, льоду або від тривалих дощів чи великих злив:
Оберіть декілька правильних відповідей.
Оберіть з переліку фізичні шкідливі та небезпечні фактори:
Оберіть декілька правильних відповідей.
Що спричиняє біологічні травми?
Оберіть одну правильну відповідь.
Невідкладні дії та заходи, спрямовані на врятування й збереження життя людини в невідкладному стані та мінімізацію наслідків упливу такого стану на її здоров’я це:
Оберіть декілька правильних відповідей.
Оберіть правильні твердження щодо самооцінювання власної безпечної поведінки:
Оберіть декілька правильних відповідей.
У разі отримання опіку першого ступеня необхідно:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома