Підсумкові тести по сенсорних системах

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 345 разів
24 запитання
Запитання 1

У людини розрізняють основних сенсорних систем:


варіанти відповідей

чотири

п’ять

три

шість

Запитання 2

Світлосприймальна оболонка ока – це:



варіанти відповідей

кришталик

сітківка

рогівка

склисте тіло

Запитання 3

Нюхова сенсорна система має:

варіанти відповідей

хеморецептори;

механорецептори;

фоторецептори

терморецептори

Запитання 4

Зазначте частину кори головного мозку, де розташована зорова зона:


варіанти відповідей

лобна

потилична

тім’яна

скронева

Запитання 5

До складу органа рівноваги не входить:


варіанти відповідей

завитка

отолітовий апарат

три півколові канали

слухові кісточки

Запитання 6

Смак солодкого розрізняють рецептори язика розташовані:

варіанти відповідей

на кінчику язика

на корені

по краях

на кінчику і по краях

Запитання 7

Погіршення сутінкового зору спричинене захворюванням, що називають:

варіанти відповідей

дальтонізмом

курячою сліпотою

короткозорістю

далекозорість

Запитання 8

Фоторецептори ока містяться в:


варіанти відповідей

рогівці

сітківці

кришталику

зіниці

Запитання 9

Людина, яка дивилась у вікно, почала читати книгу. За рахунок зміни стану якого органа збільшується при цьому заломлююча сила оптичних середовищ?


варіанти відповідей

Кришталика

 Рогівки

 Склистого тіла

  Зіниці

Вологи камер ока

Запитання 10

До заломлюючих середовищ ока відносять всі, крім:


варіанти відповідей

Рогівка

 Сітківка

  Кришталик

Волога передньої камери

Волога задньої камери

Запитання 11

Людина після травми головного мозку втратила зір. Пошкодження яких зон кори головного мозку може призвести до цього стану?


варіанти відповідей

Лобних

Скроневих

Потиличних

Тім’яних

Запитання 12

Пристосування ока до бачення різновіддалених предметів забезпечується функціональними особливостями:



варіанти відповідей

Рогівки

Зіниці

Кришталика.

Сітківки

Запитання 13

Пацієнт 60 років добре розрізняє об’єкти на далекій відстані і погано ті, що розташовані на близькій. Вкажіть причину:



варіанти відповідей

Втрата еластичності кришталика, слабкість війчастого м’яза.

Видовження оптичноі осі ока.

Недостатність вітаміну А.

  Відшарування сітківки.

Запитання 14


У людини значно погіршився зір у сутінках, вдень гострота зору нормальна. Вкажіть можливу причину цього явища:



варіанти відповідей

Недостатнє розширення зіниць

 Контрактура війчастого м’яза

 Короткозорість

Дефіцит вітаміну А

Запитання 15

Визначте відділ аналізатора, в якому відбувається сприйняття подразнення



варіанти відповідей

периферичний 

 провідниковий  

центральний

Запитання 16

Вкажіть властивість, яка не є характерною для сенсорних систем


варіанти відповідей

взаємодія    

 взаємокомпенсація  

 післядія

здатність тренуватися

Запитання 17

Вкажіть систему органів, яка не належить до аналізаторів



варіанти відповідей

смакова     

зорова 

 нюхова

нервова

Запитання 18

Світло сприймають :

варіанти відповідей

фоторецептори 

механорецептори 

хеморецептори


терморецептори

Запитання 19

Місце, звідки виходить зоровий нерв:

варіанти відповідей

сліпа пляма

нервовий вузол

жовта пляма

райдужна оболонка

Запитання 20

Виберіть сенсорну систему, центральний відділ якої розташований у скроневої частці кори головного мозку



варіанти відповідей

зорова 

нюхова

слухова  

шкірного чуття

Запитання 21

Визначте місце найкращого бачення



варіанти відповідей

рогівка

 зіниця 

сліпа пляма 

жовта пляма

Запитання 22

Вкажіть діапазон звукових коливань, який здатне сприймати вухо людини



варіанти відповідей

від 16 Гц до 20 Гц   

від 16 Гц до 40 Гц

від 16 Гц до 20 кГц   

від 20 Гц до 20 кГц

Запитання 23

Визначте, яких рецепторів найбільше у шкірі людини



варіанти відповідей

холодових    

больових  

теплових        

 дотикових

Запитання 24

Вкажіть сенсорну систему, яка змушує миттєво відреагувати на небезпеку


варіанти відповідей

температури 

болю

зору

рівноваги

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест