Підсумковий контроль по темі: "Провідні держави світу в міжвоєнний період"

Додано: 27 грудня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 19 разів
9 запитань
Запитання 1

Назвіть роки «процвітання» в США:

варіанти відповідей

1929–1933 рр.

1918–1922 рр.

1922–1929 рр.

1933–1939 рр.

Запитання 2

«Сухий закон» у 1920 р. було введено у:

варіанти відповідей

Франції

Великій Британіі

США

Німеччині

Запитання 3

Напередодні завершення Першої світової війни президент США проголосив курс

варіанти відповідей

"світового лідерства"

 "міжнародної ізоляції"

"загального роззброєння"

"всесвітнього панування"

Запитання 4

"Чорний вівторок", "чорний четвер", " чорний понеділок" в історії США - це...

варіанти відповідей

Масовий розпродаж акційних товарів

Крах Нью-Йоркської фондової біржі

Запровадження "сухого закону"

Встановлення дипломатичних відносин між США та СРСР

Запитання 5

Оберіть варіанти, що стосуються Великої Британії після завершення війни.

варіанти відповідей

Із кредитора перетворюється на боржника

Усунення конкурента - Франції

Зростання національної визвольної боротьби в британських колоніях

Листопадова революція

Громадянська війна

Зростання життєвого рівня населення

Застій

Запитання 6

Найбільшим колоніальним володінням Великої Британії по закінченні Першої світової війни залишалася(-вся):

варіанти відповідей

Індонезія;

Індія;

Китай;

Японія.

Запитання 7

Які партії були найпопулярніші у Великій Британії після війни? (3 відповіді)

варіанти відповідей

Народна

Консервативна

Ліберальна

Фашистська

Громадська

Лейбористська

Запитання 8

Програма виходу США з великої депресії, запропонована Ф. Рузвельдом називалася:

варіанти відповідей

Сухий закон

Новий курс

Просперіті

Відродження

Запитання 9

Особливість парламентських виборів 1929 р. у Великій Британії полягала в:

варіанти відповідей

Обмеженні права голосу ветеранів війни

Наданні права голосу жінкам

Відсутності альтернативи консервативній партії

Високий майновий ценз

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест