Підручник О.І. Пометун, Н.М. Гупан
За розділами IV-VI
Яке визначення розкриває суть поняття «індустріалізація»?
1-ша п’ятирічка тривала –
Про що йдеться в уривку? «Ми маємо ряд індустріальних велетнів, що їх побудовано… і першим найліпшим є Дніпрельстан… У нас пущено за ці роки дванадцять доменних печей… Наша машинобудівна промисловість зростає нечуваними кроками… Ми збудували Краматорський машинобудівний завод… Луганський паротягобудівельний завод… Треба відзначити побудову Харківського тракторного заводу…»
Укажіть наслідки суцільної колективізації, що здійснювалася в Україні в 1930-х рр.
С. Косіор, виступаючи на з’їзді КП(б)У, заявив, що «В Україні класова боротьба більш напружена, ніж в інших містах, і ворог-куркуль, націоналіст — у нас більш досвідчений, лютіший, ніж де б то не було в інших республіках і областях Союзу». Ця теза стала теоретичним підґрунтям для здійснення в республіці
Прочитайте уривок з джерела. Із назвою якої політики він тісно пов’язаний?
«Майже п’ять місяців, як ми виселені… Невже, ви думаєте, що ми куркулі? Ні, ми не куркулі, ми сумлінні працівники, ми не розкуркулені, а розграбовані місцевою владою».
Західноукраїнські землі наприкінці 1920-х років перебували під владою:
Хто був автором теорії «інтегрального націоналізму»?
Головою автономного уряду з 27 жовтня 1938 р. Підкарпатської Русі став:
Політика «румунізації» мала на меті:
Розташуйте в логічній послідовності етапи проголошення незалежності Карпатської України:
А) зміна назви Підкарпатська Русь на Карпатську Україну;
Б) проголошення незалежності Карпатської України;
В) надання автономії Підкарпатській Русі;
Г) початок окупації Закарпаття угорськими військами.
Співвіднесіть дати з подіями.
1) Жовтень 1920 р. а) здобуття незалежності Карпатської України;
2) жовтень 1924 р. б) виникнення Української військової організації;
3) лютий 1929 р. в) створення Автономної Молдавської СРР;
4) березень 1939 р. г) створення Організації українських націоналістів;
д) убивство в Роттердамі керівника ОУН Є. Коновальця.
У Першому Універсалі Української Центральної Ради було задекларовано:
Ухваливши Другий Універсал, Українська Центральна Рада:
У Третьому Універсалі Української Центральної Ради було проголошено:
1. Прагнення розпочати й самостійно провести переговори з Німеччиною та її союзниками.
2. 8-годинний робочий день, державний контроль за продукцією, виготовленою в Україні.
3. Скасування приватної власності на землю поміщиків та інших нетрудових господарств.
Що спричинило Українську революцію 1917—1918 рр.?
Установіть відповідність між прізвищем історичного діяча та його характеристикою.
1 М. Грушевський
2 С. Єфремов
3 М. Міхновський
4 В. Винниченко
Характеристика
А голова Генерального секретаріату
Б голова Народного секретаріату
В заступник голови УЦР, секретар міжнаціональних справ у складі Генерального секретаріату
Г голова Української Центральної Ради
Д організатор виступу самостійників, невдоволених умовами II Універсалу УЦР
Договір про ненапад із секретним додатковим протоколом між Німеччиною та СРСР носив назву?
Вкажіть назву військового плану, що передбачав розгром СРСР протягом літньої воєнної кампанії 1941 р.
На які зони окупації була розділена України згідно плану "Ост" (декілька)?
Поняття "колабораціонізм" є протилежним за суттю та змістом поняття:
Установіть відповідність:
1. Чорносвитники
2. Остарбайтери
3. Колабораціоністи
4. Праведники світу
5. Чорносотенці
А Офіційна назва, вживана у нацистському ІІІ рейху щодо робітників, вивезених зі східних окупованих територій.
Б Співробітництво окремих груп населення із загарбниками на територіях окупованих ними країн.
В Піхотні підрозділи Червоної Армії, які формувалися із цивільного населення окупованих територій після вигнання з них німецьких військ.
Г Люди, які допомагали врятуватись євреям від нацистів.
Установіть хронологічну послідовність:
А Проголошення Акта відновлення Української держави
Б Початок німецько-радянської війни
В Договір про ненапад
Г Депортація кримських татар
Виберіть події, пов'язані з добою Української Революції:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома