Підсумковий тест. Українська література .10 клас

Додано: 18 травня 2020
Предмет: Українська література, 10 клас
Тест виконано: 274 рази
30 запитань
Запитання 1

Течіями модернізму є всі названі, КРІМ


варіанти відповідей

а) експресіонізм

б) імпресіонізм

в) неоромантизм

г) класицизм

Запитання 2

Хто із письменників написав свій перший вірш "Надія" у 9 років?


варіанти відповідей

а) Леся Українка

б) Олена Пчілка

в) Олександр Олесь

г) Микола Вороний

Запитання 3

Визначте головну думку драми-феєрії „Лісова пісня”:



варіанти відповідей

а) одвічна проблема реалізації творчої особистості;

б) перемога вільного високодуховного життя над буденщиною;

в) проблема соціальної нерівності людей;

г) проблема збереження природного середовища.

Запитання 4

Слова:

Не зневажай душі своєї цвіту,

Бо з нього виросло кохання наше!

Той цвіт від папороті чарівніший —

Він скарби творить, а не відкриває...

адресовані:




варіанти відповідей

а) Мавці;

б) Лукашеві;

 в) Килині;

г) Перелесникові.

Запитання 5

Справжнє прізвище Олександра Олеся


 

варіанти відповідей

 а) Пчілка

  

б) Кандиба

 в)  Лепкий

г) Білик

Запитання 6

«...що б не сталось на світі: чи пропала овечка, полюбив легінь, зрадила дівка, заслабла корова, зашуміла смерека – все виливалось у пісню» в головної героїні твору

варіанти відповідей

А «Valse melancolique » О. Кобилянської

В «Лісова пісня» Лесі Українки

Г «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького

Д «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського

Запитання 7

Прочитайте уривок із твору «Камінний хрест» В. Стефаника. Але Іван ...ймив стару за шию і пустився з нею в танець. – Польки мені грай, по-панцьки, мам гроші! Люди задеревіли, а Іван термосив жінкою, як би не мав уже гадки пустити її живу з рук. Цей епізод у творі є

варіанти відповідей

А експозицією

Б зав’язкою

В розвитком дії

Г кульмінацією

Д розв’язкою

Запитання 8

Життя пореформеного села з усіма його складнощами й суперечностями в атмосфері повної бездуховності на прикладі однієї сім’ї – така тема твору

варіанти відповідей

А «Intermezzo» М. Коцюбинського

Б «Cойчине крило » Івана Франка

В «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького

Г «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського 

Д «Хіба ревуть воли,як ясла повні?» П.Мирного

Запитання 9

У творі «Intermezzo» М. Коцюбинського НЕ є дійовими особами

варіанти відповідей

А Моя утома

Б Три тополі

В Людське горе

Г Три білих вівчарки

Д Залізна рука города

Запитання 10

«...це був вихор життя, який зміта все сміття «не треба», «не можна», це було щастя крові, мозку, нервів, кісток; це було найвище щастя народження, народження не з сліпими, а з одвертими, видющими очима душі» – так описує свої почуття

варіанти відповідей

А Іван Палійчук («Тіні забутих предків»)

Б Софія Дорошенко («Valse melancolique»)

В безіменний оповідач («Момент» В. Винниченка) 

Г Хома ( «Сойчине крило")

Запитання 11

«Знав, що на світі панує нечиста сила, що арідник править усім; що в лісах повно лісовиків, що там блукає веселий чугайстир»

варіанти відповідей

А Лукаш («Лісова пісня» Лесі Українки)

Б дядько Лев («Лісова пісня» Лесі Українки)

В Іван Дідух («Камінний хрест» В. Стефаника)

Г оповідач («Intermezzo» М.Коцюбинського)

Д Іван Палійчук («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського) 

Запитання 12

Горе тисяч українців-емігрантів утілено в образі

варіанти відповідей

А Мані («Сойчине крило» І.Франка)

Б Івана Палійчука («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського)

В Карпа Кайдаша («Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького)

Г Івана Дідуха («Камінний хрест» В. Стефаника)

Д дядька Лева («Лісова пісня» Лесі Українки

Запитання 13

Готує членів родини до «панського» життя

варіанти відповідей

А Маруся Кайдаш («Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького)

Б Мартин Боруля («Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого)

В Іван Палійчук(«Тіні забутих предків» М.Коцюбинського)

Г Килина ( «Лісова пісня" Л.Українки)

Запитання 14

Міфічні персонажі Мавка, Перелесник, Лісовик, русалки діють у творі

варіанти відповідей

А «Impromtu phantasie» О. Кобилянської

Б «Лісова пісня» Лесі Українки

В «Камінний хрест» В. Стефаника

Г «Іntеrmezzо» М. Коцюбинського

Д «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського

Запитання 15

«Відрізнявся він від інших ... палким поглядом темних очей. У ньому відчувались духовна міць і хижа туга» – таким зображує на початку твору головного героя

варіанти відповідей

А Л.Українка («Лісова пісня»)

Б І. Нечуй-Левицький («Кайдашева сім’я»)

В М. Коцюбинський («Тіні забутих предків»)

Г Панас Мирний («Хіба ревуть воли, як ясла повні?») 

Запитання 16

Вибір між духовним, творчим і земним, матеріальним світами має зробити

варіанти відповідей

А Мойсей («Мойсей» І. Франка)

Б Лукаш («Лісова пісня» Лесі Українки)

Г Карпо («Кайдашева сім’я» І. НечуяЛевицького)

Д Іван («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського) 

Запитання 17

«Лови летючу мить життя!», «Гори! Життя – єдина мить» – такий лейтмотив вірша

варіанти відповідей

А «Інфанта» М. Вороного

«Чари ночі» Олександра Олеся

«Блакитна панна» М.Вороного

«Contra spem spero» Л.Українка

Запитання 18

Українськими Ромео і Джульєттою можна назвати героїв

варіанти відповідей

А Марисю й Миколу («Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого)

Б Лавріна й Мелашку («Кайдашева сім’я»

І. Нечуя-Левицького)

В Івана й Марічку («Тіні забутих предків» М. Коцюбинського) 

Г Чіпку й Галю («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного) 

Запитання 19

За жанром твір «Камінний хрест» В. Стефаника – це

варіанти відповідей

А новела

Б повість

В роман

Г оповідання 

Запитання 20

Усе життя мріяв про праведну смерть, а помер не по-християнськи

варіанти відповідей

А Іван Дідух («Камінний хрест» В. Стефаника)

Б Омелько Кайдаш («Кайдашева сім’я» І. НечуяЛевицького)

В Нечипір Вареник («Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного)

Г Іван Палійчук ( «Тіні забутих предків») М.Коцюбинського

Запитання 21

Укажіть головну думку поезії О. Олеся «Чари ночі».


варіанти відповідей

 А уславлення людей праці і їх почуттів   

 Б засудження байдужих до краси мистецтва

В утвердження переваги духовного над матеріальним

Г  уславлення кохання та природи

Запитання 22

У якому творі пісні "сплітаються в гротески"?


варіанти відповідей

А "Блакитна Панна"

Б "Чари ночі"

В  "По дорозі в казку"

Г   "О слово рідне, орле скутий"

Запитання 23

Філософською поемою за жанром є твір

варіанти відповідей

А «Мойсей» І. Франка

Б «Блакитна Панна» М. Вороного

В «Інфанта» М. Вороного

Г «По дорозі в Казку» Олександра Олеся 

Запитання 24

Дослідження соціальної зумовленості характеру людини, протест проти її соціального й духовного поневолення характерні для твору


варіанти відповідей

А «Мойсей» І. Франка

Б «Лісова пісня» Лесі Українки

В «Intermezzo» М. Коцюбинського

Г «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського

Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»

Панаса Мирного 

Запитання 25

Великий за обсягом епічний твір, який охоплює життя одного або кількох персонажів від народження до смерті, має кілька сюжетних ліній і велику кількість персонажів, – це

варіанти відповідей

А новела

Б повість

В роман

Г оповідання

Д роман у новелах

Запитання 26

У творі «Лісова пісня» Лесі Українки з Мавкою відбувається метаморфоза: вона перетворюється на

варіанти відповідей

А русалку

Б тополю

В вербу

Г березу

Д калину

Запитання 27

Який з названих творів є драматичним?


варіанти відповідей

А "Чари ночі"

Б  "О слово рідне, орле скутий"

В  "Інфанта"

 Г "Лісова пісня"

Д "Блакитна панна"

Запитання 28

Назва вірша Лесі Українки «Contra spem spero!» у перекладі з латини означає


варіанти відповідей

 А Без надії сподіваюсь

 Б  Мовчати - кричати

В Надія помирає останньою

 Г  Боротися до кінця

Запитання 29

Вкажіть пару героїв, що належать до одного твору


варіанти відповідей

А  Софія і Килина

 Б  Мавка і Чугайстер

В Іван і Марта

Г  Марічка і Лукаш

Д  Семен і Муся

Запитання 30

Неприродно, штучно виглядає людина, яка вдає із себе того, ким не може бути за своєю природою, – головна думка твору

варіанти відповідей

А «Valse melancolique» О.Кобилянської

Б «Момент» В. Винниченка

В «Лісова пісня» Лесі Українки

Г «Мартин Боруля» І. Карпенка-Карого

Д «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест