Підсумковий тест 6 клас "Алгоритми та програми"

Додано: 9 вересня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 370 разів
12 запитань
Запитання 1

Істоту, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають

варіанти відповідей

об’єктом

алгоритмом

активним

програмою 

Запитання 2

Об’єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

людина 

спрайт 

машина 

виконавець 

Запитання 3

Новий образ об’єкта можна обрати з 

варіанти відповідей

сховища 

намалювати

сфотографувати за допомогою вебкамери та завантажити 

бібліотеки

завантажити з файла

приклеїти 

Запитання 4

Структура, що складається із циклу в циклі називається

варіанти відповідей

складним циклом 

групою 

 вкладеним циклом 

Запитання 5

Об’єкти в проекті у середовищі Скретч мають 

варіанти відповідей

назву

вік 

образ

властивість

прізвище

Запитання 6

Над об’єктами у середовищі Скретч можна виконувати такі дії:

варіанти відповідей

запустити виконання команд

малювати 

викликати підзадачі

відтворити звук

надсилати повідомлення

Запитання 7

Як називається скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до до розв'язання поставленого завдання та отримання результату?

варіанти відповідей

Вказівки

Алгоритм

Послідовність

Накази

Запитання 8


Який алгоритм показаний на малюнку?

варіанти відповідей

Цикл вкладений у розгалуження

Розгалуження вкладене у цикл


Цикл укладений у цикл

Вкладене розгалуження

Запитання 9

Який алгоритм показаний на малюнку?

варіанти відповідей

Цикл вкладений у розгалуження


Розгалуження вкладене у цикл

Розгалуження вкладене у розгалуження

Цикл укладений у цикл

Запитання 10


Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пропуск?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 20 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 11

У яких точках пташка летітиме вгору (90)?

варіанти відповідей

А

B

C

D

Запитання 12

Вкажи, що є подією для об'єкта в Scratch?

варіанти відповідей

напрям руху спрайта

спрайт

торкання спрайтом меж сцени

сцена

натискання клавіші

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест