Підсумковий тест "Алгоритми та програми" 6 клас

Додано: 7 грудня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 709 разів
20 запитань
Запитання 1

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Запитання 2

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 3

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Розгалуження

Слідування

Повторення

Запитання 4

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 5

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "пропуск" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 6

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 44 кроки

Об'єкт переміститься на 24 кроки

Запитання 7

Що намалює виконавець після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Лінію

Коло

Квадрат

Трикутник

Запитання 8

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 9

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму?

варіанти відповідей

2

5

7

10

Запитання 10

Яку геометричну фігуру намалює виконавець у результаті виконання алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 11

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 12

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 13

Вкажи на команди, що виконуються, коли умова "істинна" в базовій структурі розгалуження повної форми в середовищі Scratch

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 14

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

Який блок з градусною мірою кута, на який потрібно повернути спрайт, необхідно вставити замість фіолетового блоку, щоб вийшов чотирикутник?

варіанти відповідей
Запитання 16

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 17

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

15

10

5

Запитання 18

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вгору"?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 19

Як називають виконавці у Скретчі?

варіанти відповідей

персонажами

спрайтами

гравцями

котами

Запитання 20

Якою цифрою позначена команда, яка використовується для складання циклів, який виконується при істинності однієї з двох умов в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

1

2

3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест