5 Клас. 38 Урок. Алгоритми і програми з циклами з лічильником.

Додано: 22 березня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 196 разів
12 запитань
Запитання 1

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Запитання 2

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 3

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Розгалуження

Слідування

Повторення

Запитання 4

Що намалює виконавець після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Лінію

Коло

Квадрат

Трикутник

Запитання 5

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 6

Яку геометричну фігуру намалює виконавець у результаті виконання алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 7

Яку геометричну фігуру намалює виконавець в результаті виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Квадрат

Трикутник

Коло

Прямокутник

Запитання 8

Що означає ця команда в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 9

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 10

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Який блок з градусною мірою кута, на який потрібно повернути спрайт, необхідно вставити замість фіолетового блоку, щоб вийшов чотирикутник?

варіанти відповідей
Запитання 12

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

15

10

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест