Підсумковий тест "Алгоритми та програми" (6 клас)

Додано: 28 березня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 242 рази
10 запитань
Запитання 1

Істоту, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають

варіанти відповідей

об’єктом

активним

алгоритмом

програмою

Запитання 2

Об’єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

людина

машина

спрайт

виконавець

Запитання 3

Новий образ об’єкта можна обрати з

варіанти відповідей

сховища

бібліотеки

намалювати

завантажити з файла 

сфотографувати за допомогою вебкамери та завантажити

приклеїти

Запитання 4

Графічний редактор, вбудований у Скретч, має два режими:

варіанти відповідей

загальний

растровий

векторний

комбінований

Запитання 5

Чи можна змінювати створене зображення в середовищі Скретча?

варіанти відповідей

так

ні

незнаю

Запитання 6

Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних коман, називається 

варіанти відповідей

алгоритмом

спрайтом

подією

Запитання 7

Програми, які змінюють свої функції відповідно до події, називають

варіанти відповідей

ігровими програмами

ігрово-орієнтовними

подійно-орієнтованими 

Запитання 8

Структура, що складається із циклу в циклі називається

варіанти відповідей

складним циклом

вкладеним циклом

групою

Запитання 9

Об’єкти в проекті у середовищі Скретч мають

варіанти відповідей

назву, властивість, образ

властивість, вік

прізвище

властивість, образ, вік

Запитання 10

Над об’єктами у середовищі Скретч можна виконувати такі дії:

варіанти відповідей

запустити виконання команд

відтворити звук

малювати

надсилати повідомлення

викликати підзадачі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест