Підсумковий тест (Blender)

Додано: 7 квітня 2021
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 2459 разів
30 запитань
Запитання 1

Blender – це

варіанти відповідей

пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки, анімації й інтерактивних застосувань

графічний редактор

текстовий редактор

програмне середовище для об'єктно-орієнтованого програмування

Запитання 2

Вікно Blender складається з трьох дочірніх вікон:



варіанти відповідей

меню, панель інструментів, робоча область

рядок заголовка, панель інструментів, робоча область

меню, вікно 3d виду, панель кнопок

вікно запуску програми, рядок стану, вікно завдань

Запитання 3

Об'єкти сцени:


варіанти відповідей

вікно, лампа, камера

куб, куля, циліндр

квадрат, лупа, курсор

куб, лампа, камера

Запитання 4

Render являється


варіанти відповідей

відображенням осей координат

джерелом світла

графічним відображенням 3d сцен або об'єкту

графічним редактором

Запитання 5

Лампа є



варіанти відповідей

відображенням осей координат

джерелом світла

графічним відображенням 3d сцен або об'єкту

графічним редактором

Запитання 6

Клавіша F12 служить для


варіанти відповідей

Рендеринга

вигляду зверху

повороту сцени

зміни

Запитання 7

Клавіша 7 (NumPad) служить для


варіанти відповідей

Рендеринга

вигляду зверху

повороту сцени

зміни масштабу

Запитання 8

Клавіша 5 (NumPad) служить для


варіанти відповідей

Рендеринга

Перспективи

Текстурування

Масштабування

Запитання 9

Клавіша 1 (NumPad) служить для



варіанти відповідей

зміни масштабу

повороту сцени

вигляду зверху

вигляду спереду

Запитання 10

Клавіші 2, 4, 6, 8 (NumPad) служать для


варіанти відповідей

зміни масштабу

повороту сцени

вигляду зверху

рендеринга

Запитання 11

Клавіша 0 (NumPad) служить для


варіанти відповідей

повороту сцени

вигляду зверху

виду справа

виду з камери

Запитання 12

Прокрутка колеса миші



варіанти відповідей

показує перспективу

пересуває сцену

змінює масштаб

повертає сцену

Запитання 13

Рух миші в 3d-окне при натиснутому колесі



варіанти відповідей

пересуває сцену

повертає сцену

показує перспективу

змінює розмір об'єкту

Запитання 14

Рух миші в 3d-окне при натиснутому колесі Shift



варіанти відповідей

пересуває сцену

змінює масштаб

показує перспективу

змінює розмір об'єкту

Запитання 15

Щоб виділити декілька об'єктів:



варіанти відповідей

клацати по них по черзі ПКМ при затиснутій клавіші Shift

клацати по них по черзі ЛКМ при затиснутій клавіші Shift

клацати по них по черзі ЛКМ при затиснутій клавіші Alt

обвести навколо об'єктів мишею

Запитання 16

Для зміни місця розташування об'єкту на сцені використовується



варіанти відповідей

клавіша E

клавіша R

клавіша S

клавіша G

Запитання 17

Для зміни розмірів об'єкту на сцені використовується


варіанти відповідей

клавіша G

клавіша S

клавіша R

клавіша E

Запитання 18

Для повороту об'єкту на сцені використовується


варіанти відповідей

клавіша E

клавіша R

клавіша S

клавіша G

Запитання 19

Тривимірний курсор (3d-курсор) використовується



варіанти відповідей

для визначення місця, де додаватимуться інші об'єкти

для масштабування об'єкту

для визначення виду і розміру об'єкту

для текстурування об'єкту

Запитання 20

Тривимірний курсор (3d-курсор) переміщається


варіанти відповідей

клацанням ЛКМ по 3d-окну

клацанням ПКМ по 3d-окну

клацанням ПКМ по 3d-окну при затиснутій клавіші Alt

натисненням клавіші F12

Запитання 21

Клавіша 'R' служить для виконання



варіанти відповідей

обертання виділених об'єктів або вершин

масштабування виділених об'єктів або вершин

переміщення виділених об'єктів або вершин

екструдування (витягування) виділених вершин

Запитання 22

Клавіша 'S' служить для виконання



варіанти відповідей

обертання виділених об'єктів або вершин

масштабування виділених об'єктів або вершин

переміщення виділених об'єктів або вершин

екстрадування (витягування) виділених вершин

Запитання 23

Клавіша 'E' служить для виконання


варіанти відповідей

обертання виділених об'єктів або вершин

масштабування виділених об'єктів або вершин

переміщення виділених об'єктів або вершин

екстрагування (витягування) виділених вершин в режимі редагування

Запитання 24

Клавіша 'Z' служить для



варіанти відповідей

обертання виділених об'єктів або вершин

масштабування виділених об'єктів або вершин

переміщення виділених об'єктів або вершин

обмеження зміни об'єкту тільки по одній осі

Запитання 25

Основної 3d меш-об'ект



варіанти відповідей

Куб

Ікосаедр

Тор

Сфера

Запитання 26

До меш-об’єктам відносяться



варіанти відповідей

куб, сфера, коло, площина

циліндр, кільце, відрізок, вектор

циліндр, конус, додекаедр, паралелограм

куб, сфера, прямокутник, площина

Запитання 27

Оглядач Файлів/Картинок





варіанти відповідей

служить для налаштування вживаних ефектів при рендеринге

з'являється автоматично при збереженні файлу або картинки

служить для відображення кінцевого зображення

використовується для перегляду і роботи з моделями

Запитання 28

Зображення рендеринга зберігається



варіанти відповідей

у форматі об'єкту blender

у форматі зображення jpeg

об’єктний програмний код

у форматі текстового

Запитання 29

Виберіть ПЗ, яке має аналогічні з Blender функції


варіанти відповідей

GIMP

3ds Max

Flash

3ds AutoCAD

Запитання 30

Вікно редактор нодов (властивостей об'єктів)


варіанти відповідей

служить для налаштування вживаних ефектів при рендеринге

з'являється автоматично при збереженні файлу або картинки

служить для відображення кінцевого зображення

використовується для перегляду і роботи з моделями

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест