Будь-які відомості та/або дані, що можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді...
Сукупність знаків, символів, звуків, зображень і т.д., що відображають певну інформацію, називають...
Інформація подана у формалізованому вигляді придатному для обробки в автоматизованому вигляді за участю людини...
Усі види діяльності з інформацією називаються. ..
Подання інформації в будь-якому вигляді називають....
Процес, зворотний до кодування — перетворення закодованих повідомлень у зрозумілу для приймача форму, називають....
Систему у якій здійснюються або відбуваються інформаційні процеси, називають....
Види інформаційних процесів:
Двомірний 2D штриховий код...
Набір символів і система правил їх використання....
Кодування повідомлень з використанням двох сигналів називається....
Найменша довжина двійкового коду
Заповніть пропуск 8192 Байт=__________КБайт
Довжина двійкового коду повідомлення — __________
Заповніть пропуск 5 Байт=__________Бітів
Частина навколишнього світу...
Відомості про об’єкт, за якими його можна описати та відрізнити від інших об’єктів....
Спрощене подання реального процесу чи об’єкта.....
Модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, в якому вказано деякі його типові властивості важливі для виконання конкретної задачі...
Процес конструювання моделі реального об’єкта і постановки обчислювальних експериментів з метою оцінити різні стратегії (алгоритми), що забезпечують функціонування даної системи....
Комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві...
Ілюзія руху об’єктів, яка отримується швидким зміненням зображень на екрані...
Зображення, отримане комп’ютером, що відтворює те, що бачить користувач на екрані монітора...
Відеозапис інформації, що виводиться вчителем на екран комп’ютера та часто супроводжується голосовими коментарями...
Графічне візуальне подання інформації, даних або знань, призначених для швидкого та чіткого відображення комплексної інформації....
Цифрова компетентність —
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома