19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Підсумковий тест навчально-польових зборів "Домедична допомога в умовах бойових дій".

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Захист Вітчизни, 11 клас
Тест виконано: 6 разів
12 запитань
Запитання 1

Надання домедичної допомоги на полі бою є основною запорукою порятунку життя пораненому


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 2

Всього 50-60% смерті поранених на полі бою стали крововтрата і шок


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 3

Розрізняють два місця надання домедичної допомоги безпосередньо в секторі обстрілу І в секторі обстрілу


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 4

У секторі укриття з пораненого слід зняти захисні елементи (шолом, броні желет)


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 5

Серцево-легеневу реанімацію спочатку здійснюють 30 натискань на грудну клітку, потім 2 вдихання в тіло пораненого


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 6

Коли поранений відпочиває на спині таке положення називається

“стабільне положення"


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 7

При проникаючому пораненні грудної клітини розріжте одяг, накладіть на рану матеріал, що не пропускає повітря


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 8

Ця група лікарських препаратів підійде для зупинки кровотечі з рани тулуба


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 9

Пакет перев'язувальний індивідуальний-укладений в захисну полімерну оболонку він стерильний


варіанти відповідей

«ТАК» 


«НІ»


Запитання 10

Введення препарату антисептичними засобами повинен проходити після зняття одягу з пораненого поверхні сідниці


варіанти відповідей

«ТАК» 

 «НІ»


Запитання 11

На рану з наявністю внутрішніх органів не надаючи тиску накладаеться чиста стерильна серветка


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Запитання 12

Антисептичні засоби вводять вище місця накладення кровоспинного джгута


варіанти відповідей

«ТАК» 


 «НІ»


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест