«Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності. Вегетативні органи рослини.»

Додано: 23 листопада 2022
Предмет: Біологія, 6 клас
Тест виконано: 627 разів
12 запитань
Запитання 1

Перехідною формою від одноклітинності до багатоклітинності є:

варіанти відповідей

колоніальний організм

утворення рухливих елементів

зменшення спеціалізації клітин

Запитання 2

Виберіть органели руху евглени зеленої:

варіанти відповідей

скоротлива вакуоля

війки

джгутик

псевдоподії

плавці

Запитання 3

Визначте органели руху інфузорії-туфельки:

варіанти відповідей

поперечносмугасті м’язи

скоротливі вакуолі

війки

джгутики

псевдоподії

Запитання 4

З’ясуйте, чим забезпечується перетравлювання їжі у найпростіших:

варіанти відповідей

псевдоподіями

травними вакуолями

хроматофорами

вегетативними ядрами

 порошицею

Запитання 5

Оберіть організм, який не має сталої форми клітини:

варіанти відповідей

 інфузорія-туфелька

амеба

евглена зелена

хламідомонада

Запитання 6

До одноклітинних організмів НЕ належить


варіанти відповідей

вольвокс  

інфузорія

амеба

малярійний плазмодій

Запитання 7

Вкажіть, яку функцію виконують ризоїди:

варіанти відповідей

розмноження

пересування

захоплення їжі

прикріплення до субстрату

Запитання 8

Яка органела клітини допомагає хламідомонаді знаходити території, де є більше світла:

варіанти відповідей

 Ядро

Хлоропласти

Скоротливі вакуолі

Вічко

Запитання 9

Укажіть ознаку, яка відрізняє бактерії від інших організмів 

варіанти відповідей

 бактерії живляться лише готовими органічними речовинами


бактерії створюють органічні речовини з неорганічних

 бактерії потребують кисню

в клітині бактерій відсутнє ядро

Запитання 10

До вегетативних органів рослини відносяться

варіанти відповідей

 Квітка

Корінь

Пагін

Плід

Запитання 11

До провідної тканини рослини відносяться


варіанти відповідей

Луб

Судини

Ситоподібні трубки

Корок

Запитання 12

Генеративні бруньки утворюють


варіанти відповідей

Все разом

Пагони

Квітки

Листочки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест