Підсумковий тест Тема 3 "Алгоритми та програми"

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 511 разів
28 запитань
Запитання 1

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Призупиняє програму на 1 секунду

Зупиняє програму

Змінює тло сцени

Запускає програму

Запитання 2

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Запускає програму через 1 секунду

Видаляє програму через 1 секунду

Зупиняє програму через 1 секунду

Призупиняє програму на 1 секунду

Запитання 3

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання певного набору команд

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 4

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 5

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 6

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?


варіанти відповідей

на 30 градусів за годинниковою стрілкою

на 30 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 0 градусів

Запитання 7

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

5

10

25

Запитання 8

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

16

15

20

30

Запитання 9

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

10

5

50

Запитання 11

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 12

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного кольору

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 13

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

Об’єкт торкається вказаного кольору

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Запитання 14

Якими способами можна створити новий спрайт у середовищі Scratch 2?


варіанти відповідей

обрати готовий об’єкт із бібліотеки

намалювати у графічному редакторі

уставити з файла

сфотографувати камерою

Запитання 15

Вкажіть на кнопку Обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 16

Вкажіть на кнопку Намалювати об'єкт у графічному редакторі в середовищі Scratch

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 17

Вкажіть на кнопку Вставити об'єкт з файла

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 18

Вкажіть на кнопку Сфотографувати об'єкт камерою, підключеною до комп'ютера

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 19

Вкажіть на внутрішній цикл

варіанти відповідей

1

2

Запитання 20

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Запитання 21

Яку умову описує дана команда?

варіанти відповідей

Об’єкт торкається вказаного об’єкта, назва якого обирається зі списку

Об’єкт першого кольору торкається другого кольору

На клавіатурі натиснуто вказану клавішу, назва якої обирається зі списку

Об’єкт торкається вказаного кольору

Запитання 22

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 23

Виберіть дії, які відбудуться коли буде натиснуто клавішу пропуск і об'єкт доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 24

Виберіть дії, які відбудуться коли буде натиснуто клавішу пропуск і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 25

Виберіть фрагмент алгоритму у якому розгалуження вкладене в цикл з лічильником

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 26

Виберіть фрагмент алгоритму у якому розгалуження вкладене в цикл з передумовою

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 27

Виберіть фрагмент алгоритму у якому цикл з передумовою вкладений до розгалуження

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 28

Виберіть фрагмент алгоритму у якому цикли з лічильником вкладені до розгалуження

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест