Підсумковий тест Тема 3 "Алгоритми та програми"

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 371 раз
20 запитань
Запитання 1

Якщо модель подають за допомогою спрощеного матеріального об'єкта, то отримують:

варіанти відповідей

інформаційну моделлю

логічну модель

матеріальну модель

розрахункову модель

Запитання 2

Що таке комп'ютерна модель?

варіанти відповідей

Матеріальний або абстрактний замінник об’єкта, що відображає його просторово-часові характеристики

Інформаційна модель, яка подана у знаковій формі та реалізована за допомогою комп'ютера

Опис досліджуваного об’єкта засобами образотворчого мистецтва

Інформація про несуттєві властивості об’єкта

Запитання 3

Спрощене подання реального об’єкта, явища чи процесу

варіанти відповідей

предметна галузь

модель

об'єкт

інформаційна модель

Запитання 4

Модель, яка описує інформаційні процеси або містить опис об’єкта, у якому вказано лише суттєві властивості, важливі для розв’язування конкретної задачі.

варіанти відповідей

предметна галузь

матеріальна модель

моделювання

інформаційна модель

Запитання 5

Що таке комп’ютерний експеримент? 

варіанти відповідей

Дослідження моделі об'єкта з використанням комп'ютерного моделювання

Перевірка правильності роботи програми

Розв’язування практичної задачі за допомогою комп’ютера

Обчислення за допомогою комп’ютера

Запитання 6

Які пари об’єктів перебувають у відношенні «об’єкт - модель»?

варіанти відповідей

Комп’ютер - дані

Комп’ютер - його функціональна схема

Комп’ютер - алгоритм

Комп’ютер - програма

Запитання 7

Що таке змінна?

варіанти відповідей

величина, яка приймає різні значення

число в рівнянні

відрізок

команда у Scratch

Запитання 8

Яку фігуру намалює виконавець, виконавши цей алгоритм?


варіанти відповідей

трикутник

квадрат

коло

лінія

Запитання 9

Що таке «спрайт»?

варіанти відповідей

блок команд

скрипт

костюм персонажа

об'єкт, який виконує певні дії

Запитання 10

Грицько не знає, що йому з’їсти: яблуко чи цукерку, яку умову треба йому вибрати?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 11

Остапу потрібно розмалювати небо у білий і синій кольори, яку умову йому треба вибрати?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 12

Виберіть фрагмент алгоритму у якому цикли з лічильником вкладені до розгалуження

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 13

Виберіть фрагмент алгоритму у якому цикл з передумовою вкладений до розгалуження

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 14

Виберіть фрагмент алгоритму у якому розгалуження вкладене в цикл з передумовою

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 15

Виберіть фрагмент алгоритму у якому розгалуження вкладене в цикл з лічильником

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 16

Виберіть дії, які відбудуться коли буде натиснуто клавішу пропуск і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 17

Виберіть дії, які відбудуться коли буде натиснуто клавішу пропуск і об'єкт доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 18

Яким буде результат виконання даної програми якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Запитання 19

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Запитання 20

Вкажіть на внутрішній цикл

варіанти відповідей

1

2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест