підсумковий тест "Тривимірне моделювання"

Додано: 18 травня 2022
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 60 разів
15 запитань
Запитання 1

Тривимірна графіка - це...

варіанти відповідей

зображення, що при збільшенні втрачають якість через процес пікселізації

зображення, які будуються за допомогою математичних формур і складаються із фракталів

зображення, які за допомогою спеціальної програми можна побачити з усіх боків (спереду, ззаду, знизу, зверху...)

зображення, побудовані із графічних примітивів, які зберігають якість при збільшенні.

Запитання 2

Розділ комп'ютерної графіки, який присвячено методам

створення зображень або відео шляхом моделювання

об'ємних об'єктів у тривимірному просторі. (обери 2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

комп'ютерна графіка

тривимірна графіка

векторна графіка

растрова графіка

3D-графіка

фрактальна графіка

Запитання 3

... описується сукупністю вершин

разом із їх просторовими координатами.

варіанти відповідей

куб

піраміда

рендеринг

меш-об'єкт

Запитання 4

до сфер застосування тривимірної графіки належать... (обери усі можливі варіанти)

варіанти відповідей

кіноіндустрія

комп'ютерні ігри

медицина

освіта і наука

архітектура

мистецтво

харчова промисловість

Запитання 5

Етапи створення тривимірного зображення (обери зайвий)

варіанти відповідей

Моделювання

Текстурування

Налаштування

освітлення та камер

Анімація

Прогнозування

Рендеринг

Постобробка, або

композитинг

Запитання 6

Програмне забезпечення (ПЗ) для роботи із

тривимірною графікою за призначенням можна

розділити на два великі класи:

варіанти відповідей

ПЗ для моделювання

ПЗ для малювання

ПЗ для анімування

ПЗ для візуалізації

Запитання 7

Інтерфейс якого 3D-графічного редактора зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Autodesk 3ds Max

PhotoRealistic RenderMan

(PRMan)

Blender

Rhinoceros 3D

Запитання 8

Що лежить в основі 3D моделювання?

варіанти відповідей

декартова система координат з двома осями

декартова система координат з 3 осями

декартова система координат з 4 осями

декартова система координат з 1 віссю

Запитання 9

Процес отримання зображення

моделі за допомогою відповідного програмного забезпечення - це

варіанти відповідей

моделювання

рендеринг

анімація

тюнінг

Запитання 10

Для перегляду 3D-сцени ви можете використовувати

дві проекції. Вкажіть, на ортогональну проекцію.

варіанти відповідей
Запитання 11

Вкажіть номер, яким позначено джерело світла

варіанти відповідей

номер 1

номер 2

номер 3

Запитання 12

Вкажіть номер, яким позначено камеру

варіанти відповідей

номер 1

номер 2

номер 3

Запитання 13

Вкажіть номер, що позначає кнопку масштабування об'єкта

варіанти відповідей

номер 4

номер 5

номер 6

номер 7

Запитання 14

Вкажіть номер, що позначає кнопку переміщення об'єкта

варіанти відповідей

номер 4

номер 5

номер 6

номер 7

Запитання 15

Вкажіть номер, що позначає трансформацію обєкта

варіанти відповідей

номер 4

номер 5

номер 6

номер 7

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест