Підсумковий тест "Уявлення про десяткові дроби. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

Додано: 18 березня 2021
Предмет: Математика, 5 клас
Тест виконано: 12 разів
17 запитань
Запитання 1

До якого розряду належить підкреслена цифра 65,785 ?

варіанти відповідей

десятки

соті

одиниці

десяті

Запитання 2

До якого розряду належить підкреслена цифра 65,798?

варіанти відповідей

десятки

соті

тисячні

одиниці

Запитання 3

Запишіть десятковим дробом 23/1000

варіанти відповідей

23,000

0,023

0,23

0,0023

Запитання 4

Виразіть у метрах і запишіть десятковим дробом 7см 4 мм

варіанти відповідей

0,74

7,04

0,074

0,704

Запитання 5

Який дріб найбільший?

варіанти відповідей

6,989

7,0778

7,211

7,192

Запитання 6

Який дріб найменший?

варіанти відповідей

13,5

13,05

13,495

13,049

Запитання 7

Округліть до десятих: 17,54

варіанти відповідей

17,5

17,6

17,05

17,04

Запитання 8

Округліть до сотих: 0.9724


варіанти відповідей

1

0,972

0,982

0,97

Запитання 9

Виконайте віднімання 2 - 0,04

варіанти відповідей

1,096

1,006

2,994

1,96

Запитання 10


Виконайте дії 1,66 - 0,6

варіанти відповідей

1,06

1,60

1,54

1

Запитання 11

Виконайте дії 13,07 + 0,7

варіанти відповідей

13,14

14,4

13,77

13,87

Запитання 12

Виконайте дії 17,97 + 1,562

варіанти відповідей

33,59

19,532

16,408

18,532

Запитання 13

Розв′яжіть рівняння х - 5,7 = 11,9

варіанти відповідей

17,6

68,9

6,3

16,6

Запитання 14

Знайдіть корінь рівняння (х+2,8)-1,25=2,55

варіанти відповідей

1,55

6,6

1,5

1

Запитання 15

Укажіть правильну нерівність

варіанти відповідей

34,059 >34,2

4,98>5,1

10,0349<10,1003

15,6989 >15,7125

Запитання 16

Укажіть усі натуральні значення х, при яких є правильною нерівність

3,34 < х <5,16

варіанти відповідей

3

4

5

6

2

Запитання 17

Одна сторона трикутника дорівнює 7,3 см, що на 4,7 см більше другої сторони та на 0,9см менше за третю. Знайдіть периметр трикутника.

варіанти відповідей

12,9

25,7

18,1

11,4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест