Підсумковий тест з інформатики 6 клас за 2 семестр

34 запитання
Запитання 1

Об'єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

сцена

Запитання 2

Програма, яка керує діями об'єкта у середовищі Скретч, називається..

варіанти відповідей

спрайт

скрипт

команда

Запитання 3

Оберіть блоки команд, які реалізують алгоритмічну структуру розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 4

Яка алгоритмічна структура подана на малюнку?

варіанти відповідей

Повне розгалуження

Неповне розгалуження

Вкладене розгалуження

Запитання 5

Вкажіть схеми, які реалізують алгоритмічну структуру повторення.

варіанти відповідей
Запитання 6

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

зміна розміру образа

зміна гучності звуку

 зміна даного образу виконавця на наступний

зміна кольору образа виконавця

Запитання 7

В якій групі розміщені команди для створення малюнків?


варіанти відповідей

Звук

Керувати

Вигляд

Олівець

Запитання 8

Яку фігуру намалює виконавець, виконавши цей алгоритм?

варіанти відповідей

лінія

трикутник

квадрат

коло

Запитання 9

У середовищі Скретч для організації повного розгалуження використовують команду

варіанти відповідей

а

б

в

г

Запитання 10

Який елемент середовища програмування Скретч позначено цифрою 5?

варіанти відповідей

Налаштування

Сцена

Запуск програми

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

16

15

20

30

Запитання 12

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 150 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів за годинниковою стрілкою

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 150 градусів за годинниковою стрілкою

Запитання 13

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

5

10

25

Запитання 14

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Запитання 15

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 10 кроків

Запитання 16

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 17

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?


варіанти відповідей

10

20

200

30

Запитання 18

На скільки кроків переміститься об’єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 19

Василько грає з друзями у гру "Знайди колір". Він зупиниться, коли знайде:

варіанти відповідей

Червоний колір

Білий колір

Синій колір

Рожевий колір

Запитання 20

Лінійний алгоритм - це алгоритм, у якому

варіанти відповідей

дії виконуються поступово, одна за одною

дії виконуються з повторенням

дії виконуються за певної умови

дії виконуються за певної умови з повторенням

Запитання 21

Алгоритм - це

варіанти відповідей

Набір команд які розуміє і може виконати виконавець

Послідовність команд виконавцю, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб досягти поставленої мети

Набір команд, які повинен розуміти і повинен виконати виконавець комп'ютер

Послідовність команд комп'ютеру, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати, щоб показати очікуваний результат

Запитання 22

Як називається програма для створення алгоритмів?

варіанти відповідей

Блокнот

Скретч

Сцена

Алгоритм

Запитання 23

Які типи алгоритмів існують?

варіанти відповідей

лінійний

циклічний

словесний

з розгалуженням

умовний

Запитання 24

Де можна змінити значення властивостей спрайтів, пов'язані з зовнішнім виглядом?

варіанти відповідей

у вбудованому графічному редакторі у правій частині вікна

у налаштуваннях в правій частині

у панелі меню

Запитання 25

Встановіть відповідність: під яким номером знаходиться цикл з розгалуженням, а під яким розгалуження в циклі?

варіанти відповідей

1. Цикл у розгалуженні 2. Розгалуження в циклі

1. Розгалуження в циклі 2. Цикл у розгалуженні

Запитання 26

Щоб зберегти проект у середовищі Скретч з новим іменем потрібно обрати вказівку?

варіанти відповідей

Файл - Новий

Файл - Завантажити з вашого комп'ютера

Файл - Вивантажити на ваш комп'ютер

Запитання 27

За допомогою якої кнопки можна обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів?

варіанти відповідей
Запитання 28

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 29

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з невизначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 30

Що буде результатом виконання даного алгоритму?

варіанти відповідей

Поворот за годинниковою стрілкою на 6 градусів

Поворот проти годинникової стрілки на 6 градусів

Переміщення на 6 кроків

Запитання 31

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

60

40

20

80

Запитання 32

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

2

1

3

4

Запитання 33

За допомогою якої кнопки можна намалювати спрайт?

варіанти відповідей
Запитання 34

За допомогою якої кнопки можна імпортувати спрайт?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест