Що є вагомим прикладом політики радянізації західних областей Української РСР у 1939–1941 рр.?
Установіть послідовністьукладення міжнародних договорів (угод).
А Підписання Московського договору між СРСР і Німеччиною про ненапад (Пакт «Молотова — Ріббентропа»).
Б Підписання РСФРР та УСРР Ризького мирного договору з Польською Республікою.
В Підписання РСФРР та УСРР Ризького мирного договору з Польською Республікою.
Г Укладення Мюнхенської угоди між Німеччиною та Великою Британією, Францією, Італією.
Коли булопідписано цитований нижче документ?
«…При підписанні договору між Німеччиною та Союзом Радянських Соціалістичних Республік… уповноважені обох сторін обговорили у суворо конфіденційному порядку питання про розмежування сфер обопільних інтересів у Центрально-Східній Європі…»
Установіть послідовність укладення міжнародних договорів (угод).
А Варшавська угода між Директорією УНР і урядом Польської Республіки.
Б Московський договір між СРСР і Німеччиною про ненапад («пакт Молотова — Ріббентропа»).
В Ризький мирний договір між РСФРР, УСРР і Польською Республікою.
Г Брест-Литовський мирний договір між УНР і Німеччиною та її союзниками.
Передумовою вступу військ Червоної армії на територію Західної України історики вважають
2 серпня 1940 р. - це дата включення до складу Української РСР
Укажіть міста, в районі яких відбулася найбільша танкова битва початкового періоду Великої Вітчизняної війни.
Вимогу щодо передання Бессарабії та Північної Буковини до складу СРСР у 1940 р. радянський уряд пред’явив
Які події Великої Вітчизняної війни відбувались упродовж 1941 – 1942 рр.?
1. Танкова битва в районі Рівне – Дубно – Луцьк – Броди.
2. Кримська наступальна операція.
3. Проголошення у Львові Акта відновлення Української держави.
4. Депортація кримських татар до Середньої Азії.
5. Утворення Українського штабу партизанського руху.
6. «Битва за Дніпро».
30 червня 1941 р. було проголошено
Яка подія відбулась на початку війни СРСР і Німеччини ?
Назву якого історико-географічного регіону пропущено у витягу з документа?
«Уряд СРСР вважає, що повернення Бессарабії органічно пов’язане з питанням передання Радянському Союзові тієї частини ___, переважаюча більшість населення якої пов’язана з Радянською Україною спільністю історичної долі, мовою і національним складом».
Напередодні нападу на СРСР А. Гітлер заявив:
«Що стосується війни на Сході, то, звичайно, вона буде сувора. Але ні на мить не сумніваюсь в успіху. Передусім я сподіваюсь, що ми зможемо надовго забезпечити собі базу продовольства в Україні. Вона постачатиме ресурси, які нам будуть потрібні...»
У якому стратегічному плані було конкретизовано такі заяви нацистського лідера?
1 вересня 1939 р., 22 червня 1941 р. — це дати
Унаслідок територіальних змін у Східній Європі впродовж 1939 — 1940 рр.
Наслідком підписання якого договору стали події, описані в уривку з історичного джерела? «Німецьке населення одностайно вітає рішення радянського уряду взяти під захист братнє радянському народові білоруське та українське населення Польщі, залишене напризволяще польським урядом...»
Які заходи радянізації західноукраїнських земель у 1939 — 1941 рр. були позитивно сприйняті українським населенням?
1.Політичні репресії.
2.Колективізація селянських господарств.
3.Націоналізація закладів торгівлі та промислових підприємств.
4.Створення системи соціального забезпечення.
5.Заборона діяльності партій і громадських об’єднань.
6.Ліквідація польського та румунського державних апаратів.
Коли Червона Армія розпочала "визвольний похід" на західноукраїнські землі, здійснюючи агресію проти Польщі?
Яка українська земля увійшла до складу СРСР та УРСР раніше?
У яких твердженнях ідеться про наслідки радянізації західних областей України 1939-1941 pp.?
А забезпечення безперешкодної діяльності всім політичним партіям та громадським організаціям
Б одержання безземельними та малоземельними селянами в користування поміщицьких земель
В розгортання масових репресій
Г масове зросійщення середньої (шкільної) та вищої освіти
.Які області було створено на території Західної України у грудні 1939 р.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома