Підсумковий тест з лекцій

Додано: 20 листопада
Предмет:
15 запитань
Запитання 1

Що таке 3D моделювання?

варіанти відповідей

Процес створення плоских зображень

Процес створення тривимірних об’єктів у цифровому середовищі

Процес редагування тексту

Процес програмування тривимірних ігор

Запитання 2

Де використовується 3D моделювання?

варіанти відповідей

Реклама

Освіта

Створення вебсайтів

Анімація

Медицина

Запитання 3

Яка основна перевага 3D моделювання у порівнянні з 2D-графікою?

варіанти відповідей

Швидкість роботи

Здатність відображати об'єкти в трьох вимірах

Краще використання кольору

Менше споживання пам’яті

Запитання 4

Які переваги має Blender у порівнянні з іншими програмами?

варіанти відповідей

Платність

Відкритий код

Інтегровані функції для анімації та рендерингу

Відсутність підтримки плагінів

Запитання 5

Для чого найчастіше використовується ZBrush?

варіанти відповідей

Технічні моделі

Рендеринг сцен

Скульптинг високодеталізованих персонажів

Створення інтер’єрів

Запитання 6

Яка програма найкраще підходить для архітектурного проектування?

варіанти відповідей

Blender

Cinema 4D

ZBrush

SketchUp

Запитання 7

Що є основою полігонального моделювання?

варіанти відповідей

Криві

Полігони, вершини, ребра

Налаштування параметрів

Скульптинг

Запитання 8

Яка техніка моделювання найкраще підходить для створення гладких поверхонь, наприклад автомобільних кузовів?

варіанти відповідей

NURBS-моделювання

Полігональне моделювання

Фотограмметрія

Параметричне моделювання

Запитання 9

Що використовує цифровий скульптинг для створення моделей?

варіанти відповідей

Прямокутні полігони

Лінійні функції

Вершини та ребра

Інструменти, подібні до реального скульптування

Запитання 10

Які типи освітлення найчастіше використовуються у 3D сценах?

варіанти відповідей

Пряме освітлення

Вбудоване світло

Точкове світло

Зовнішнє природне світло

Запитання 11

Що таке глобальне освітлення?

варіанти відповідей

Техніка освітлення, яка використовує одне джерело світла

Моделювання відбиття світла між поверхнями у сцені

Функція, що затемнює об'єкти

Автоматична корекція яскравості

Запитання 12

Яка техніка рендерингу найкраще підходить для реалістичних зображень?

варіанти відповідей

Рей-трейсинг

Скульптинг

Параметричний рендеринг

Освітлення HDRI

Запитання 13

Який перший крок у створенні практичного проекту?

варіанти відповідей

Рендеринг

Концептуалізація та планування

Налаштування освітлення

Текстурування

Запитання 14

Що є ключовим у текстуруванні об’єктів?

варіанти відповідей

Вибір колірної палітри

Використання UV-розгортки для нанесення текстур

Робота з параметричними інструментами

Освітлення моделі

Запитання 15

Як визначити, що проект готовий до фіналізації?

варіанти відповідей

Коли клієнт або викладач схвалює результат

Коли внесені всі виправлення після тестового рендерингу

Коли проект виглядає реалістично

Всі вищезазначені варіанти

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест