Підсумковий тест з предмету "Захист України"

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 2 рази
18 запитань
Запитання 1

Визначити правильну послідовність дій при стрільбі:

варіанти відповідей

Прицілитися. Затримати дихання. Зробити постріл.

Зайняти положення для стрільби. Вдихнути. Видихнути. Зробити постріл.

Зайняти положення для стрільби. Вдихнути. Видихнути. Затримати дихання. прицілитися. Зробити постріл.

Запитання 2

Указати правильні дії при застосуванні ручної гранати:

варіанти відповідей

Визначити ціль. Підготувати гранату до застосування. Попередити своє оточення про кидок. Виконати кидок. Сховатися і дочекатися вибух.Продовжувати ведення вогню по противнику.

Визначити ціль. Підготувати гранату до застосування. Виконати кидок. Продовжувати ведення вогню по противнику.

Виконати кидок. Продовжувати ведення вогню по противнику.

Підготувати гранату до застосування. Виконати кидок. Продовжувати ведення вогню по противнику.

Запитання 3

Яким чином відділення в наступі долає мінні загородження противника?

варіанти відповідей

За командиром відділення.

Не згортаючись і не припиняючи ведення вогню.

За танком або по спеціально пророблених проходах. 

В колону по одному.

Запитання 4

Хто із складу відділення першим долає загородження противника?

варіанти відповідей

Командир відділення.

Стрільці.

Гранатометник

Кулеметник або маневрова группа.

Запитання 5

Від чого залежить надання медичної допомоги пораненому під час бою?

варіанти відповідей

Від тактичної обстановки на полі бою.

Від тактичної обстановки на полі бою і від його власних навичок надання медичної допомоги

Від уваги отточуючих.

Від його власних навичок надання медичної допомоги.

Запитання 6

Визначте правильну відповідність кольорів відносно зон домедичної допомоги в умовах бою:

варіанти відповідей

Жовта, помаранчева,зелена.

Зелена, синя, червона.

Червона, жовта, зелена.

Запитання 7

Хто доводить до особового складу відділення особливості виконання боїового завдання?

варіанти відповідей

Начальники штабів підрозділів.

Командири відділень

Заступник командира взводу.

Командир взводу.

Запитання 8

В яких місцях накладаються кети для зупинки кровотечі із магістральних артерій кінцівок?

варіанти відповідей

На місці видимого витоку крові.

В пахвовій ділянці плеча або стегна

На лікоть або коліно

Запитання 9

Яка вага гранати РГД-5?

варіанти відповідей

600 г

510 г

420 г

310 г 

Запитання 10

Для чого на місцевості призначаються орієнтири ?

варіанти відповідей

для маскування

для визначення положення розвіданих цілей

для вибору позиції

для швидкої та надійної передачі цілевказання

для витримування напрямку руху (наступ, атака), управління підрозділами і вогнем під час бою

для отримання листів з дому

Запитання 11

Дії, до яких воююча сторона переходить вимушено або з метою відбити наступ переважаючих сил ворога, називається:

варіанти відповідей

оборона

наступ

відхід

контрнаступ

Запитання 12

Глибокий маневр, що здійснюється з метою виходу для завдання удару в тил противника, називається:

варіанти відповідей

відхід

перехоплення

обхід

передислокація

Запитання 13

На якій фотографії зображено затвор АК-74?

варіанти відповідей
Запитання 14

Яка прицільна дальність стрільби АК-74?

варіанти відповідей

900 м

1000 м

1200 м

3100 м

Запитання 15

Вимоги до вогневої позиції:

варіанти відповідей

Повинна бути зручною для відпочинку

Повинна мати добрий огляд і обстріл в потрібному напрямі

Повинна бути зручною для стрільби.

Повинна бути зручною для прийому їжі

Запитання 16

Які дії першими повинен зробити командир відділення після зайняття (захоплення) нової вогневої позиції?

варіанти відповідей

Організувати спостереження 

Організувати прийом їжі особовим складом

Організувати відпочинок особовому складу

Організувати облаштування вогневої позиції

Запитання 17

Якої довжини повинен бути окоп для стрільби лежачі?

варіанти відповідей

100 см

150 см

170 см

190 см

Запитання 18

На якому малюнку зображено окоп для стрільби лежачи?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест