Підсумковий тест з Scratch 7 клас

Додано: 24 травня
Предмет: Інформатика, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?



варіанти відповідей

6

4

1

5

Запитання 2

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

0

6

4

2

Запитання 3

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?



варіанти відповідей

10

20

30

40

Запитання 4

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

1

5

6

-4

Запитання 5

Якого значення набуде змінна X після виконання команди, якщо змінна Y=2

варіанти відповідей

12

20

14

9

Запитання 6

Як записати складену умову 35 <X< 70 у Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 7

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?



варіанти відповідей

2

3

1

5

Запитання 8

Як запишеться вираз 2X2-3Y+25 у Скретчі?

варіанти відповідей
Запитання 9

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?



варіанти відповідей

10

25

15

20

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?



варіанти відповідей

3

5

8

15

Запитання 11

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 45 кроків

Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 35 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 12

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Змінна

Послідовна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест