18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Підсумковий тест з теми " 3D графіка"

Додано: 22 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 19 разів
24 запитання
Запитання 1

3D-графіка - це

варіанти відповідей

 графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

 розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 


галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 2

 Обрати значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 3

Створення тривимірної моделі сцени і об’єктів в ній називається

варіанти відповідей

проектування 

візуалізація

моделювання 

3D-графіка

Запитання 4

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

принтер

плотер

графічний редактор Blender

монітор

Запитання 5

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція створення ребер елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення копій елементів

Запитання 6

Якою комбінацією клавіш можна вставити новий об'єкт в програмі Blender??

варіанти відповідей

Shift+G

Shift+A

Shift+S

Ctrl+A

Запитання 7

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

1

2

3

безліч

Запитання 8

"Гаряча" клавіша для встановлення ключових кадрів у Blender:

варіанти відповідей

S

Shift+A

I

N

Запитання 9

Створення тривимірного об'єкта, шляхом накладання послідовних шарів матеріалу за даними цифрової моделі:

варіанти відповідей

Анімація

3-D друк

2-D друк

Рендерінг

Запитання 10

Растрове графічне зображення складається з окремих маленьких квадратів, які мають назву: 

варіанти відповідей

растр

піксель

графічний примітив

комірка

Запитання 11

Екструдування ...

варіанти відповідей

автоматизоване створення тисяч копій об'єкта

змінення форми чи інших параметрів об'єкта

змінення розміру об'єкта чи його частин

створення нових вершин об'єкта

Запитання 12

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта 

Запитання 13

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 14

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання 

 обертання 

сканування

Запитання 15

3D-моделювання це:

варіанти відповідей

Растрова графіка

Просторова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 16

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

видавлення

моделювання

копіювання

рендеринг

виведення

обертання

переміщення

Запитання 17

До примітивів у програмі Blender відносяться:

варіанти відповідей

куб, сфера, тор

циліндр, тор, вектор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 18

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта 

Запитання 19

Який з інструментів використовують для переміщення об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 20

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

Обертати 

Копіювати 

Переміщати

Видавлювати

Текстурувати

Запитання 21

 Який з інструментів призначений для трансформування об'єкта?

варіанти відповідей
Запитання 22

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура 

Прозорість

Запитання 23

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

Моделювання, рендеринг, виведення

Моделювання, виведення, рендеринг

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення

Запитання 24

В якому році було винайдено 3D друк?

варіанти відповідей

1986

2000

1988

2006

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест