3D-графіка (Blender)

Додано: 28 жовтня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 434 рази
22 запитання
Запитання 1

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера - це

варіанти відповідей

графічний редактор

моделювання

комп'ютерна графіка

дизайн

Запитання 2

За допомогою мишки та клавіатури у Blender можна виконати:

варіанти відповідей

обертання 3D-простору

пересування в інший простір

збільшення/зменшення масштабу

переміщення 3D-простору

Запитання 3

Що знаходиться на початку роботи у робочому просторі Blender?

варіанти відповідей

камера

примітив КУБ

Нічого

координатна сітка

джерело світла

чистий аркуш

Запитання 4

Як можна перейти в режим редагування в середовищі Blender?

варіанти відповідей

Delete

Tab

Backspace

Enter

Запитання 5

Як можна змінювати в розмірах?

варіанти відповідей

М

S

Запитання 6

Оберіть значок програми Blender

варіанти відповідей
Запитання 7

Тривимірна графіка - це

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, який присвячено методам створення зображень або відео шляхом моделювання об'ємних об'єктів у тривимірному просторі

зоровий об'ємний прообраз певного об'єкта

процес створення тривимірної моделі об'єкта

описується сукупністю вершин разом із просторовими координатами

Запитання 8

Що дозволяє швидко створити кілька однакових об'єктів?

варіанти відповідей

Групування

Додавання

Дублювання

Переміщення

Запитання 9

Прокрутка колеса миші

варіанти відповідей

показує перспективу

змінює масштаб

пересуває сцену

повертає сцену

Запитання 10

Щоб виділити декілька об'єктів потрібно

варіанти відповідей

клацати по них по черзі ПКМ при затиснутій клавіші Shift

клацати по них по черзі ЛКМ при затиснутій клавіші Alt

клацати по них по черзі ЛКМ при затиснутій клавіші Shift

обвести навколо об'єктів мишею

Запитання 11

Клавіша 'E' служить для виконання

варіанти відповідей

обертання виділених об'єктів або вершин

масштабування виділених об'єктів або вершин

переміщення виділених об'єктів або вершин

екструдування виділених вершин в режимі редагування

Запитання 12

Для зміни розмірів об'єкта, використовують інструмент, позначений цифрою

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 13

Прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера - це

варіанти відповідей

рендеринг

анімация

3D друк

накладання текстур

Запитання 14

Скільки осей має сцена, де розміщається об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

Для обертання об'єкта, використовують інструмент, позначений цифрою

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 16

Для переміщення об'єкта, використовують інструмент, позначений цифрою

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 17

Для переміщення, обертання та зміни розмірів об'єкта, використовують інструмент, позначений цифрою

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 18

Видимий малюнок поверхні об’єкта - це

варіанти відповідей

графіка

модель

текстура

примітив

Запитання 19

Процес змінення форми об’єкта шляхом видавлювання окремих елементів його поверхні з утворенням нових вершин, ребер і граней

варіанти відповідей

екструдування 

масштабування

редагування

вирівнювання

Запитання 20

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

UV-сфера

Shift

Shading

Запитання 21

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

матеріал

сировину

речовину

малюнок або зображення

Запитання 22

Колір текстури з'єднують з 

варіанти відповідей

 кольором поверхні

основним кольором

 допоміжним кольором

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест