Підсумковий тест з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 244 рази
20 запитань
Запитання 1

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

 будь-яка послідовність команд для розв'язування задачі

скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

 певна послідовність деяких команд

Запитання 2

Що таке «спрайт»?

варіанти відповідей

блок команд

скрипт

костюм персонажа

об'єкт, який виконує певні дії 

Запитання 3

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 4

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд:

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 5

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 6

Вкажи на алгоритмічну структуру розгалуження:

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 5 кроків

Запитання 8

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

15

30

8

Запитання 9

При виконанні якої умови буде зупинено даний цикл?

варіанти відповідей

Одночасно натиснуто клавішу Пропуск та мишку

Цикл буде виконуватися постійно

Натиснуто клавішу Пропуск або мишку

Запитання 10

Вкажи на повне розгалуження:

варіанти відповідей

1

2

Запитання 11

Виберіть з списку команди, які можемо віднести до команд повторення (циклів):

варіанти відповідей

Завжди

Повторити, поки не

Рухатись 10 кроків

Якщо край, повернути

Запитання 12

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто стрілку вгору на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 13

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 14

Команда для створення циклів з умовою в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 15

Фон проєкта на якому ми розміщуємо спрайта це?

варіанти відповідей

Фон

Сцена

Зображення

Інші варіанти.

Запитання 16

Команда - це …

варіанти відповідей

Послідовність команд

Той хто виконує команди

Наказ, вказівка виконати певні дії

Запитання 17

Яке призначення має кнопка у вигляді зеленого прапорця?

варіанти відповідей

Завершення програми  

Запуск програми

Пауза

Запитання 18

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Запускає програму 

Змінює тло сцени

Зупиняє програму 

Призупиняє програму 

Запитання 19

Оберіть із переліченого способи, за допомогою яких можна створити новий спрайт:

варіанти відповідей

Уставити з файла;

Обрати готовий об'кт із бібліотеки;

Намалювати в графічному редакторі;

Перетягнути мишкою з робочого стола;

Сфотографувати камерою.

Запитання 20

Який показник лічильника циклу зображеного на малюнку?


варіанти відповідей

5

1

10

100

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест