Контрольна робота №4 з теми "Об'єкти та моделі. Алгоритми та програми"

Додано: 24 травня
Предмет: Інформатика, 6 клас
14 запитань
Запитання 1

Яким буде рузультат виконання даної програми, якщо мишку натиснуто?

варіанти відповідей

Переміститься вперед на 2 кроки

Переміститься вперед на 3 кроки

Переміститься вперед на 8 кроків

Переміститься вперед на 9 кроків

Запитання 2

Цикли бувають: ...

(2 правильні відповіді)

варіанти відповідей

З лічильником

З передумовою

Повні

Неповні

Запитання 3

Проаналізуйте алгоритм та введіть номер фігури, котра буде зображена в результаті виконання: (Для збільшення наведіть вказівником миші на зображення й натисніть праву клавішу, далі - можна відкрити у новій вкладці).

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Базова алгоритмічна структура, яка повторює виконання набору команд не один раз :

варіанти відповідей

слідування

повторення

розгалуження

Запитання 5

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч485322_1617888722.png

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 6

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з не визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч697850_1617888814.png

варіанти відповідей

повторити 10 разів

завжди

якщо то

Запитання 7

Що буде результатом виконання даної програми?841816_1617891403.png

варіанти відповідей

Переміщення на 10 кроків

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 30 кроків

Запитання 8

Розгалуження може бути:

варіанти відповідей

повним та неповним

повним та частковим

повним

  частковим

Запитання 9

Який алгоритм називається лінійним?

варіанти відповідей

 алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 

алгоритм, що містить умову

алгоритм вибору команд

алгоритм, що містить повторення певних дій

Запитання 10

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 11

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 12

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?


варіанти відповідей

 Спрайти

 Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 13

Що таке модель у комп'ютерному моделюванні?

варіанти відповідей

Це реальна копія об'єкта.

Це спрощене уявлення об'єкта, яке відображає основні властивості та поведінку.

Це програмний код, який керує об'єктом.

Це програма, яка виконує певні дії на комп'ютері.

Запитання 14

Який з наведених прикладів є комп'ютерною моделлю?

варіанти відповідей

Малюнок машини на папері

Тривимірна модель будинку у програмі для проектування

Іграшкова машина

М'яка іграшка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест