Підсумковий тест за ІІ семестр

Додано: 10 травня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 549 разів
23 запитання
Запитання 1

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Змінна

Послідовна

Запитання 2

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 45 кроків

Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 35 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 3

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?



варіанти відповідей

3

5

8

15

Запитання 4

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?



варіанти відповідей

2

3

1

5

Запитання 5

Якого значення набуде змінна X після виконання команди, якщо змінна Y=2:

варіанти відповідей

12

20

14

9

Запитання 6

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?



варіанти відповідей

10

20

30

40

Запитання 7

Середовище програмування - це…


варіанти відповідей

комп’ютерний клас

програма, що має засоби автомати­зації процесів підготовки та виконання програм користувача

набір меню, панелей і вікон, що у сукупності утворюють робоче місце програміста

система позначень, яка використовується для запису алгоритмів

Запитання 8

 Який фрагмент алгоритму зображено на малюнку?

варіанти відповідей

Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником


Цикл з лічильником, вкладений у повне розгалуження


Повне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою 


Цикл з умовою, вкладений у повне розгалуження

Запитання 9

 Яка геометрична фігура буде намальована після виконання наступного алгоритму?

варіанти відповідей

Шестикутник

Квадрат

Прямокутник

Трикутник

Запитання 10

У Scratch можна використати команди для організації повного розгалуження: 

варіанти відповідей
Запитання 11

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

спрайти

сцени

образи

скрипти

Запитання 12

Базову структуру розгалуження повної форми в середовищі Скретч можна подати командою....

варіанти відповідей

якщо/інакше

переміститися на....кроків

повторити.....разів

очистити все

Запитання 13

Вкажіть на блок-схему лінійного алгоритму:

варіанти відповідей
Запитання 14

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт в результаті виконання такого алгоритму?

варіанти відповідей
Запитання 15

Базові алгоритмічні структури(3 правильних):

варіанти відповідей

Лінійна

Виконавець

Перехід

Розгалуження

Кругова

Повторення

Запитання 16

Як називається біле полотно, на якому об’єкт виконує дії?

варіанти відповідей

Об'єкт

Спрайт

Полотно

Сцена

Запитання 17

Способи опису алгоритмів:

варіанти відповідей

Словесний

Графічний

Програмний

За допомогою формул

Запитання 18

Повторення (цикл) — це така організація дій в алгоритмі, за якої:

варіанти відповідей

дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень

одна й та сама послідовність дій виконується кілька разів доти, поки виконується деяка умова

залежно від виконання або невиконання певної умови, виконується одна з двох послідовностей дій

Запитання 19

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

будь-яка послідовність команд для розв'язування задачі

скінчення послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачі

певна послідовність деяких команд

Запитання 20

Набір команд, які може виконати виконавець - це...

варіанти відповідей

система команд виконавця

середовище виконавця

програма виконавця

план дій виконавця

Запитання 21

Файл, створений у середовищі Скретч, називають...

варіанти відповідей

проєктом

контейнером

алгоритмом

програмою

Запитання 22

Що потрібно натиснути для запуску скрипта:

варіанти відповідей

Зелений кубик

Червоний прапорець

Зелений прапорець

Червону кнопку

Запитання 23

Що таке Скретч-...

варіанти відповідей

це візуальна об'єктивно-орієнтоване середовище програмування для навчання школярів молодших і середніх класів

це об'єктне середовище програмування

це середовище , в якому розвивається пізнання дітей

це програма для дітей молодшого шкільного віку

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест