Підсумковий тест за навчальний рік, 9 клас,

Додано: 14 травня
Предмет: Інформатика, 9 клас
25 запитань
Запитання 1

Інформатика -

варіанти відповідей

наука, про комп'ютерні технології і засоби передавання

наука, яка вивчає інформацію та збір , друк повідомлень

наука, яка вивчає інформаційно-комунікаційні технології

наука, що вивчає методи та засоби опрацювання, передавання та зберігання повідомлень

Запитання 2

Процеси зберігання, передавання, опрацювання повідомлень називаються.....

варіанти відповідей

інформаційними процесами

 інформаційно-комунікаційними технологіями

інформаційними технологіями

апаратними засобами

Запитання 3

Сукупність методів, прийомів і засобів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп'ютера це ....

варіанти відповідей

Графічний редактор

Комп'ютерна графіка

Моделювання

 Дизайн

Запитання 4

Тривимірна графіка - це...

варіанти відповідей

розділ комп'ютерної графіки, який присвячено методам створення зображень або відео шляхом моделювання об'ємних об'єктів у тривимірному просторі

процес створення тривимірної моделі об'єкта

зоровий об'ємний прообраз певного об'єкта

описується сукупністю вершин разом із просторовими координатами

Запитання 5

Табличний процесор це -

варіанти відповідей

таблиця намальована в підручнику

картинка таблиці вставлена у текстовий документ

пакет програм, що дозволяє подавати дані у вигляді електронних таблиць

Запитання 6

Оберіть з наведених об'єкти електронних таблиць:

варіанти відповідей

заголовок

смуга прокручування

рядок

робоча книга

комірка

стовпець

поле імені

 аркуш

Запитання 7

Обрати логотип програми Blender:

варіанти відповідей
Запитання 8

Скільки осей має сцена, де розміщається об'єкт?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 9

Діаграму якого виду зображено на малюнку?

варіанти відповідей

 Стовпчаста

  Лінійна

Секторна

Графік


Запитання 10

Укажіть формули, які можна записати у клітинку F3 для обчислення суми чисел діапазону A3:E3 в середовищі табличного процесора MS Excel.

варіанти відповідей

=СУММ(A3:E3)

=A3+B3+C3+D3+E3

=A3:E3

=СУМ(A3:E3)

=СУММА(A3:E3)

Запитання 11

Для зручності копіювання даних у формулах в Excel використовуються посилання. Які види посилань можуть використовуватися у формулах?

варіанти відповідей

адресні

  відносні

  порівняльні

  мішані

 абсолютні

Запитання 12

Як в Excel позначають знак операції відношення «не дорівнює»?

варіанти відповідей

 !=

 not =

 ><

 <>

Запитання 13

Дано список а = [1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10]. Чому дорівнює значення виразу:

а[1] + а[3]

варіанти відповідей

6

5

4

11

Запитання 14

Вкажіть число, котре є результатом виконання програми

list=[1,5,-2,8,0,9,-3,6,4,-5]

print(max(list))

варіанти відповідей

 10

 5

 9

 64

Запитання 15

Списки позначають як:

варіанти відповідей

a = {}

 a = []

 a = s

 a = 1

Запитання 16

Яке поняття поєднує дані зображення?

варіанти відповідей

операційна система

 мова програмування

  графічний редактор

антивірусна програма

Запитання 17

До основних принципів інформаційної безпеки входять:

варіанти відповідей

Загальноприйнятість

 Доступність

Конфіденційність

   Цілісність

Запитання 18

Як називаються програми, що забезпечують взаємодію комп’ютера із зовнішніми пристроями?

варіанти відповідей

Дистрибутиви

Драйвери

Утиліти

Запитання 19

Ключове поле (ключ) - це

варіанти відповідей

поле, яке допомагає захистити базу даних від змін при розміщенні на веб ресурсах

функція, яка відображає помилки при введенні даних

функція, яка допомагає користувачеві змінити головні пункти у базі даних

одне поле або кілька полів, значення яких дозволяють відрізнити будь-які два записи в таблиці

Запитання 20

З поданих операторів виберіть оператор розгалуження:

варіанти відповідей


if ... else

or...not

while

yes...no

Запитання 21

Виберіть код, який із слова

a="інформатика"

формує слово "аніматор"

варіанти відповідей

print(a[10]+a[1]+a[0]+a[4]+a[7]+a[6]+a[3]+a[4])

print(a[11]+a[2]+a[1]+a[6]+a[7]+a[8]+a[4]+a[5])

print(a[10]+a[1]+a[0]+a[5]+a[6]+a[7]+a[3]+a[4])

print(a[10]+a[1]+a[0]+a[5]+a[6]+a[2]+a[5]+a[3])

Запитання 22

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

max:=a[1]; for i:=2 to 10 do

if a[i]>max then max:=a[i];

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

обчислення суми значень усіх елементів

пошук елемента з найбільшим значенням

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

Запитання 23

Для розв’язування якої задачі опрацювання табличної величини можна використати наступний фрагмент програми?

s:=0; for i:=1 to 10 do

s:=s+a[i];

варіанти відповідей

пошук елемента з найменшим значенням

обчислення суми значень усіх елементів

знаходження кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам

пошук елемента з найбільшим значенням

Запитання 24

Оберіть серед рекомендацій поради щодо захисту від спаму?

варіанти відповідей


Не публікуйте на сайтах для загального перегляду свою адресу й номер телефона

Не реагуйте на спам: не переходьте за посиланнями, не відповідайте на листи від невідомих адресатів тощо

Ніколи не користуйтесь електронною поштою

Налаштуйте на електронній пошті спам-фільтри опрацювання поштових надходжень

Запитання 25

Вкажіть ризики, з якими Ви можете стикнутись, працюючи в мережі Інтернет

варіанти відповідей

Крадіжки особистої інформації

Перенавантаження систем комп'ютера

Небезпечні знайомства

Віруси та інші шкідливі програми

Надокучлива реклама

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест