Підсумковий тест з розділу "Алгоритми та програми"

Додано: 13 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 177 разів
10 запитань
Запитання 1

Істоту, явище або предмет, на який звернули увагу або з яким виконують дії, називають

варіанти відповідей

об’єктом

активним

алгоритмом

програмою

Запитання 2

Об’єкт-виконавець у середовищі Скретч має назву 

варіанти відповідей

людина 

машина 

спрайт

виконавець

Запитання 3

Новий образ об’єкта можна обрати з 

(чотири правильні відовіді)

варіанти відповідей

сховища

бібліотеки

намалювати

завантажити з файла 

сфотографувати за допомогою вебкамери та завантажити 

приклеїти

Запитання 4

Графічний редактор, вбудований у Скретч, має два режими:

(дві правильні відповіді)

варіанти відповідей

загальний 

растровий

векторний 

комбінований 

Запитання 5

Чи можна змінювати створене зображення в середовищі Скретча?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 6

Дія, яка розпізнається програмним забезпеченням та опрацьовується програмою за допомогою певних коман, називається 

варіанти відповідей

алгоритмом

спрайтом

подією

Запитання 7

Програми, які змінюють свої функції відповідно до події, називають

варіанти відповідей

ігровими програмами 

ігрово-орієнтовними

подійно-орієнтованими 

Запитання 8

Структура, що складається із циклу в циклі називається

варіанти відповідей

складним циклом

вкладеним циклом

групою

Запитання 9

Об’єкти в проекті у середовищі Скретч мають:

(три відповіді правильні)


варіанти відповідей

назву

властивість

вік

прізвище

образ

Запитання 10

Над об’єктами у середовищі Скретч можна виконувати такі дії:

(декілька правильних відповідей)

варіанти відповідей

запустити виконання команд 

відтворити звук 

малювати 

надсилати повідомлення

викликати підзадачі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест