Зміст:
Тема 1. Інформаційні технології у суспільстві.
Тема 2. Мережеві технології.
Тема 3. Комп’ютерні презентації.
Тема 4. Основи інформаційної безпеки.
Тема 5. Комп’ютерне моделювання.
Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання.
Тема 7. Комп’ютерні публікації.
Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор.
Тема 9. Створення персонального навчального середовища.
Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач.
Тема 11. Виконання колективного навчального проєкту.
Які основні складові інформаційних технологій?
Які переваги мають інформаційні технології у суспільстві?
Що таке Інтернет?
Які протоколи використовуються для передачі даних в Інтернеті?
Який програмний засіб найчастіше використовується для створення комп'ютерних презентацій?
Який елемент комп'ютерної презентації використовується для структурування та організації інформації?
Що таке пароль і чому він важливий для інформаційної безпеки?
Яка загроза інформаційній безпеці пов'язана зі спробою незаконного доступу до комп'ютерної системи?
Що таке комп'ютерне моделювання?
Яка галузь застосування комп'ютерного моделювання вивчає закономірності формування клімату Землі та окремих її регіонів?
Який програмний засіб найчастіше використовується для роботи з табличними величинами?
Які операції можна виконувати з табличними величинами в Microsoft Excel?
Який програмний засіб найчастіше використовується для створення комп'ютерних публікацій?
Які формати збереження документа використовуються для комп'ютерних публікацій?
Що таке векторне зображення?
Який засіб найчастіше використовується для створення векторних зображень?
Що таке персональне навчальне середовище (ПНС)?
Що таке компетентнісна задача?
Який підхід рекомендується для розв'язування компетентнісних задач?
Яке завдання виконується під час колективного навчального проекту?
Який засіб найчастіше використовується для спільної роботи над проєктом та обміну інформацією?
Які основні кроки включає процес виконання колективного навчального проекту?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома