Підсумковий тест (за рік). Інформатика. 9 клас (Ривкінд, 2017).

Зміст:

Тема 1. Інформаційні технології у суспільстві. 

Тема 2. Мережеві технології. 

Тема 3. Комп’ютерні презентації.

Тема 4. Основи інформаційної безпеки.

Тема 5. Комп’ютерне моделювання.

Тема 6. Табличні величини та алгоритми їх опрацювання.

Тема 7. Комп’ютерні публікації.

Тема 8. Комп’ютерна графіка. Векторний графічний редактор.

Тема 9. Створення персонального навчального середовища.

Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. 

Тема 11. Виконання колективного навчального проєкту.


Додано: 20 травня 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 542 рази
22 запитання
Запитання 1

Які основні складові інформаційних технологій?

варіанти відповідей

алгоритми, диск, клавіатура;

апаратне забезпечення, програмне забезпечення, бази даних;

монітор, миша, принтер, сканер;

калькулятор, фотоапарат, телефон.

Запитання 2

Які переваги мають інформаційні технології у суспільстві?

варіанти відповідей

швидкість та точність обробки інформації;

збереження даних у фізичному вигляді;

відсутність можливості зламу системи;

обмежений доступ до інформації.

Запитання 3

Що таке Інтернет?

варіанти відповідей

глобальна комп'ютерна мережа, що об'єднує мільйони комп'ютерів по всьому світу;

веб-браузер, який використовується для пошуку інформації;

офлайн-версія сайтів, яка доступна без підключення до Інтернету;

комп'ютерна програма для електронної пошти.

Запитання 4

Які протоколи використовуються для передачі даних в Інтернеті?

варіанти відповідей

HTML, CSS, JavaScript;

TCP/IP, HTTP, FTP;

SMTP, POP, IMAP;

USB, HDMI, Bluetooth.

Запитання 5

Який програмний засіб найчастіше використовується для створення комп'ютерних презентацій?

варіанти відповідей

Microsoft Word;

Microsoft Excel;

Microsoft PowerPoint;

Microsoft Access.

Запитання 6

Який елемент комп'ютерної презентації використовується для структурування та організації інформації?

варіанти відповідей

зображення;

шаблони;

анімація;

слайди.

Запитання 7

Що таке пароль і чому він важливий для інформаційної безпеки?

варіанти відповідей

це унікальний ідентифікатор користувача;

це криптографічний алгоритм шифрування даних;

це секретний код, який використовується для захисту доступу до інформації;

це спеціальний програмний засіб для виявлення вразливостей системи.

Запитання 8

Яка загроза інформаційній безпеці пов'язана зі спробою незаконного доступу до комп'ютерної системи?

варіанти відповідей

віруси та шкідливі програми;

уневповноважений доступ або хакерство;

фішинг та шахрайство;

деніал-оф-сервіс (DoS) атака.

Запитання 9

Що таке комп'ютерне моделювання?

варіанти відповідей

використання комп'ютерних програм для відтворення реальних або уявних процесів, явищ або систем;

процес створення фізичної копії комп'ютера;

метод вирішення математичних задач за допомогою комп'ютера;

процес перетворення аналогової інформації на цифрову.

Запитання 10

Яка галузь застосування комп'ютерного моделювання вивчає закономірності формування клімату Землі та окремих її регіонів?

варіанти відповідей

інженерія;

медицина;

кліматологія;

фінанси.

Запитання 11

Який програмний засіб найчастіше використовується для роботи з табличними величинами?

варіанти відповідей

Microsoft Word;

Microsoft Excel;

Microsoft PowerPoint;

Microsoft Access;

Запитання 12

Які операції можна виконувати з табличними величинами в Microsoft Excel?

варіанти відповідей

створення слайдів, анімація, вставка зображень;

запити до бази даних, сортування, фільтрація;

створення форм, звітів, запитів;

додавання, віднімання, множення, ділення.

Запитання 13

Який програмний засіб найчастіше використовується для створення комп'ютерних публікацій?

варіанти відповідей

Microsoft PowerPoint;

Microsoft Word;

Microsoft Publisher

Microsoft Excel;

Запитання 14

Які формати збереження документа використовуються для комп'ютерних публікацій?

варіанти відповідей

PDF;

DOCX;

JPG, PNG;

HTML.

Запитання 15

Що таке векторне зображення?

варіанти відповідей

зображення, що складається з пікселів;

зображення, що складається з математичних об'єктів (ліній, кривих);

зображення, що містить різні кольори і тони;

зображення, що містить анімацію і звукові ефекти.

Запитання 16

Який засіб найчастіше використовується для створення векторних зображень?

варіанти відповідей

Microsoft Paint;

Adobe Photoshop;

Coreldraw, Adobe Illustrator;

Microsoft PowerPoint.

Запитання 17

Що таке персональне навчальне середовище (ПНС)?

варіанти відповідей

інформаційне середовище для досягнення навчальних цілей (за допомогою його інструментів та сервісів);

інтерактивний підручник для самостійного вивчення;

веб-платформа для спілкування;

класна кімната, де проводяться урок.

Запитання 18

Що таке компетентнісна задача?

варіанти відповідей

задача, яка має однозначне правильне рішення;

задача, яка вимагає використання спеціалізованого програмного забезпечення;

задача, яка вирішується за допомогою математичних формул;

задача, яка вимагає використання різних навичок та знань для її вирішення.

Запитання 19

Який підхід рекомендується для розв'язування компетентнісних задач?

варіанти відповідей

використання шаблонів та готових рішень;

застосування алгоритмічних методів для швидкого розв'язання задачі;

аналіз, критичне мислення та творчий підхід до вирішення задачі;

механічне запам'ятовування великої кількості інформації.

Запитання 20

Яке завдання виконується під час колективного навчального проекту?

варіанти відповідей

виконання індивідуальних завдань;

розв'язування реальної проблеми або завдання за допомогою спільних зусиль;

підготовка звіту та презентації результатів;

вивчення нового навчального матеріалу.

Запитання 21

Який засіб найчастіше використовується для спільної роботи над проєктом та обміну інформацією?

варіанти відповідей

онлайн-платформи для співпраці;

електронна пошта;

соціальні мережі;

фізичні зустрічі.

Запитання 22

Які основні кроки включає процес виконання колективного навчального проекту?

варіанти відповідей

збір інформації, перегляд відеоуроків, написання звіту, розподіл обов'язків між членами групи, презентація результатів;

пошукова робота, аналіз інформації, планування, виконання, презентація, оцінка;

перегляд відеоуроків, виконання тестів, самостійна робота, презентація результатів

розподіл завдань, виконання визначених ролей, звітність.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест