Підсумковий урок

Додано: 15 квітня
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Загальна назва сукупності течій і шкіл у літературі та мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст., які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, тяжінням до умовних засобів художнього зображення та вираження, духом експериментаторства – це:

варіанти відповідей

Антиутопія

Модернізм

Авангардизм

Футуризм

Запитання 2

Укажіть, в якій формі створено оповідання Г.Белля ,,Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...,,

варіанти відповідей

Репортаж з фронту

Внутрішній монолог пораненого солдата

Авторська оповідь

"Потік свідомості"

Запитання 3

Визначте поета, який двічі бував в Україні і присвятив їй кілька своїх творів:

варіанти відповідей

Гійом Аполлінер




Т.Еліот

Р.М. Рільке

Ф.Г.Лорка

Запитання 4

Укажіть твір, який належить перу Маркуса Френка Зузака:

варіанти відповідей

"Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

"Фуга смерті"

"Крадійка книжок"

"Матінка Кураж та її діти"

Запитання 5

Продовжте твердження: "Творчість А. Камю має чимало спільних ознак із філософією ..."

варіанти відповідей

фрейдизму

експресіонізму

екзистенціалізму

позитивізму

Запитання 6

Продовжіть речення:

Магістральний світоглядно - мистецький напрям постіндустріальної епохи - це...

варіанти відповідей

масова література

постмодернізм

"театр абсурду"

інтертекстуальність

Запитання 7

Укажіть жанр твору Ернеста Гемінгвея "Старий і море":

варіанти відповідей

оповідання

повість- притча

філософська повість

роман-притча

Запитання 8

Укажіть, що є особливістю "магічного реалізму":

варіанти відповідей

неприйняття буденності, творення на противагу їй незвичної художньої дійсності

зображення життя у формах самого життя за допомогою типізації героїв й обставин життя

незвичне висвітлення дійсності, поєднання реального з фантастичним,буденного з дивовижним

розвиток інтелекту читича та спонукання його до суспільної активності

Запитання 9

Знайдіть серед митців поетів:

варіанти відповідей

М.Павич

Пауль Целан

Гійом Аполлінер

Г.Маркес

Запитання 10

Продовжте твердження : " Герой роману А.Камю "Чума" Ріє був...":

варіанти відповідей

кухарем

лікарем

комівояжером

учителем

Запитання 11

Знайдіть пояснення змісту цитати з роману А.Камю "Чума": "...бацила чуми ніколи не вмирає, ні коли не щезає, десятиліттями може дрімати десь у закутку меблів або білизни..."

варіанти відповідей

необхідно дотримуватися застережних дій

пересторога людству про небезпеку

треба своєчасно прибирати оселі

необхідно робити щеплення

Запитання 12

Упізнайте за описом літературного героя:

"...відчайдушно прагнула повернутися до подвалу, писати,або перечитати свою історію ще один, останній раз. Вона згадувала минуле, ці спогади чітко відбилися на її обличчі. Більше за життя вона хотіла опинитися в підвалі - там безпечно, там дім, - але не могла зрушити з місця. Та й підвалу більше не було. Він став частиною пошматованого краєвиду".

варіанти відповідей

Панна Хатчепсут. М. Павич "Скляний равлик"

Лізель Мемінгер. М.Ф. Зузак "Крадійка книжок"

Гейзел. Д.М. Грін "Провина зірок"

Гретта. Ф.Кафка "Перевтілення"

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест