Python. Величини. Лінійні алгоритми. Системи координат

Додано: 20 березня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 112 разів
19 запитань
Запитання 1

Оберіть результат виконання програми в Python:


print ('Мова програмування Python')


варіанти відповідей

Мова програмування Python

'Мова програмування Python'

Python

Python Мова програмування


Запитання 2

Оберіть результат виконання програми в Python:


print ('4*5*2')


варіанти відповідей

200

50

4*5*2

40

Запитання 3

Щоб виконати програму, потрібно:

варіанти відповідей

виконати команду Run/Run Module

натиснути Alt+X

натиснути клавішу F5

виконати команду Run/Check Module

Запитання 4

Величина, значення якої не змінюється, називається

варіанти відповідей

змінною величиною, або змінною

сталою величиною, або константою

команда присвоювання

Запитання 5

Величина, значення якої може змінюватися, називається

варіанти відповідей

змінною величиною, або змінною

сталою величиною, або константою

команда присвоювання

Запитання 6

Знаком присвоювання в мові Python є символ:

варіанти відповідей

:=

=:

=

+=

Запитання 7

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import *

from random import*

from turtle import *

Запитання 8

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

fd(10)

down ()

right(90)

up ()

Запитання 9

Яка з команда змінює зображення стрілочки на зображення Черепашки?

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up ()

Запитання 10

Команда щоб перемістити виконавця на 10 кроків уперед у попередньо заданому напрямку

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up ()

Запитання 11

Що робить функція print ?


варіанти відповідей

виконує введення даних

виводить інформацію на екран

 присвоює значення змінній

видаляє значення змінної

Запитання 12

Правильними є змінні :

варіанти відповідей

2ав

ва 

 for 

км_2 

Запитання 13

Що виведе цей код?

a = 1

b = 3

print(a + b)

варіанти відповідей

 a+b

 1+3

4

 "a+b"

Запитання 14

Що виведе цей код?

a = 1

b = 3

print("a+b")


варіанти відповідей

 "a+b"

 a+b

 Нічого

4

Запитання 15

Для чого призначена команда color(s)

варіанти відповідей

установити колір сліду черепашки

малювати коло

малювати квадрат

прибрати перо

Запитання 16

Ордината У положення черепашки може змінюватися від

варіанти відповідей

-340 до 340

-680 до 680

-280 до 280

-560 до 560

Запитання 17

Абсциса Х положення черепашки може змінюватися від

варіанти відповідей

-340 до 340

-680 до 680

-280 до 280

-560 до 560

Запитання 18

Команда яка задає повільну швидкість переміщення Черепашки

варіанти відповідей

speed(1)

speed(0)

goto(x, y)

home()

Запитання 19

Команда яка переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні із зазначеними координатами

варіанти відповідей

goto(x, y)

setx(x)

home()

xcor()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест