Черепашача графіка. Python

Додано: 16 травня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 124 рази
12 запитань
Запитання 1

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import *

from random import*

from turtle import *

Запитання 2

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

fd(10)

down ()

right(90)

up ()

Запитання 3

Яка з команд змінює зображення стрілочки на зображення Черепашки?

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up ()

Запитання 4

За допомогою якої команди можна перемістити Черепашку уперед на 100 пікселів?


варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 5

За допомогою якої команди можна повернути Черепашку на 100 градусів праворуч?

варіанти відповідей

fd(100)

back(100)

right(100)

left(100)

Запитання 6

Що отримаємо в результаті виконання команд:

for i in range(4):

fd(100)

right(90)?

варіанти відповідей

відрізок довжиною 100 кроків

відрізок довжиною 400 кроків

квадрат

4 квадрати

Запитання 7

Установіть відповідність між точкою А та її координатами.

варіанти відповідей

(–50, –20)

(90, –20)

(80, 60)

(–20, 30)

Запитання 8

Які команди, призначені для зміни напрямку руху Черепашки?

варіанти відповідей

left(35)

goto(10,20)

right(55)

fd(200)

Запитання 9

Установіть відповідність між точкою С та її координатами.

варіанти відповідей

(80, 0)

(40, 120)

(40, 60)

(40, 50)

(80, 90)

Запитання 10

Установіть відповідність між операторами і результатами їх виконання:




варіанти відповідей

1-В, 2-А, 3-Г, 4-Б

1-В, 2-Г, 3-А, 4-Б

1-А, 2-В, 3-Г, 4-Б

1-А, 2-Г, 3-Б, 4-В

Запитання 11

Яку дію виконує оператор

width(3)

варіанти відповідей

Перейти в точку з координатами (10, 20)

Очистити область малювання

Встановити ширину сліду Черепашки в 3 пікселі

Повернутися направо на 90

Запитання 12

Які твердження є правильними?

варіанти відповідей

Після виконання команди down() Черепашка пересувається, не залишаючи сліду.

На початку малювання Черепашка перебуває в точці з координатами (0, 0).

Щоб перейти в точку з координатами (х, у), слід виконати команду goto(x, y).

Після виконання команди up() Черепашка пересувається, не залишаючи сліду.

Щоб перейти в точку з координатами (х, у), слід виконати команду circle(x, y).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест