Визначте сутність МГП:
Наявність у плевральній порожнині повітря, яке проникає туди внаслідок пошкодження легень або стінки грудної клітки це:
Під час проникного поранення грудної клітки заклеювати рану слід на максимально глибокому
Щоб загерметизувати рану, краї герметизувальної (оклюзійної) наклейки мають виходити
Дії бійця щодо пораненого в умовах обстрілу супротивником:
Для зупинки масивної кровотечі, на кінцівці, в умовах бойових дій використовують
Чому при самодопомозі боєць повинен накласти джгут якомога швидше?
Чи можна за наявності в постраждалого опіків першого або другого ступеня, охолодити місце опіку прохолодною водою
Постраждалим з проникним пораненням ока потрібно видалити сторонній предмет з ока.
Червона зона - це зона....
Що необхідно зробити, після накладання джгута?
Що таке гіпотермія?
Після огляду ротової порожнини і її очищення в постраждалого без підозри на травму голови відновлення прохідності дихальних шляхів здійснюють шляхом -
У яких випадках слід використати носогорловий повітровід?
Через який час починає страждати серцевий м'яз та головний мозок при непрохідності дихальних шляхів?
Вказати ознаки повного закриття дихальних шляхів (вказати найбільш повну відповідь)
Як визначити розмір носогорлового повітропроводу?
Виберіть вірні твердження і запрпонованих
Головним завданням МГП є:
Оберіть правильне твердженнчя:
За якими ознаками роблять висновок щодо ступеня тяжкості внутрішньої кровотечі?
З метою профілактики ускладнень з рани краще одразу видалити предмети або їх частини,що потрапили в рану:
При проникаючому пораненні грудей слід накласти пов’язку:
До кровоспинних засобів належить
Основний метод зупинки масивних кровотеч на шиї, підпахвових і пахвинних ділянках:
«Ізраїльський бандаж» - це
До надання допомоги пораненому бійцю в ЧЕРВОНІЙ ЗОНІ належить
Джгут повинен застосовуватися тільки:(виберіть правильні твердження)
Основною причиною смерті поранених на полі бою є
Обов'язок кожного бійця під час надання допомоги пораненим в зоні обстрілу:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома