Як реалізується висхідний шлях захворювання на пієлонефрит?
Які порушення сечовипускання, сечовиділення зустрічаються при хронічному пієлонефриті в період загострення?
Найпоширеніший етіотропний чинник пієлонефриту:
Гострий пієлонефрит може бути самостійним захворюванням, але частіше ускладнює перебіг (ОБЕРІТЬ ЗАЙВЕ):
Оберіть ТРИ ПЕРІОДУ життя жінок критичних на запальні захворення органів сечоутворення і сечовиділення
Які зміни в сечі є найбільш характерними для хронічного пієлонефриту?
В основі патогенезу хронічного пієлонефриту лежить:
Який шлях розповсюдження інфекції не зустрічається при пієлонефриті?
Які інструментальні дослідження НЕ використовуються для діагностики інфекції сечових шляхів?
.
Кількість лейкоцитів в 1 мл сечі в пробі за Нечипоренко?
Оберіть препарати для стартового етіотропного лікування неускладненого пієлонефриту згідно рекомендаціям міжнародної спільноти нефрологів:
Які з наведених змін сечі є найбільш характерними для пієлонефриту?
Вкажіть провідний фактор, що призводе до розвитку пієлонефриту?
Який клінічний синдром фельдшер виявить у пацієнта з гострим пієлонефритом окрім дизуричних явищ, лихоманки й загального нездужання?
Пацієнт звернувся зі скаргами на головний біль, нудоту, біль у попереку. Три дні тому, після перебування на холоді, з’явилася кров у сечі, біль у попереку. При огляді - блідість та припухлість обличчя та повік. АТ - 180/110 мм рт.ст., ЧСС - 60'. Добовий діурез - 400 мл. Ан.сечі: виражені гематурія і протеїнурія. Попередній діагноз фельдшера?
Пацієнт скаржиться на озноб, підвищення температури тіла до 39oС, біль у попереку зліва. Хворіє 2-й день. Загальний аналіз сечі: густина - 1008, каламутна, білок - 0,3 г/л, лейкоцити - 35-40 у полі зору, еритроцити - 1-2 у полі зору, бактерії. Найімовірніший попередній діагноз?
Пацієнт скаржиться на пiдвищення Т до 39,0oС, мерзлякуватiсть, бiль у попереку справа, часте i болюче сечовипускання. Хворiє 3-й день. Загальний аналiз сечi: сеча мутна, лейкоцитурiя, протеїнурiя, бактерiурiя. Попереднiй дiагноз?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома