«…До Центрального табору праці в Явожно, розташованого на території філіалу колишнього концентраційного табору в Освенцимі, …потрапляли особи, «підозрювані у зв’язках з УПА» …основну частину в’язнів становили українські селяни, які потрапили до табору через так звану «колективну відповідальність». За цей період через концентраційний табір і пройшло 3 936 українських в’язнів, з них 823 жінки та кілька дітей. Більш ніж 160 в’язнів внаслідок тортур і самогубств загинули».
Наслідком якої події стало описане в уривку з джерела?
А) операція «Вісла»
Б) план «Ост»
В) операція «Блокада»
Г) план «Барбароса»
«…Посуха, особливо у червні–липні, до всіх нещасть (бо треба було загоювати рани війни) додала ще й свої. Врожай зернових вийшов доісторичний…, тобто 1 ц посіяли, А зібрали 3 ц у кращому випадку. Та ще який тоді був обробіток ґрунту? Сяк-так, аби вкинути зерно в землю.
Поля обробляли переважно кіньми — клячами, коровами, лопатами, сапами, а збирали косами та жіночими руками. Бо чоловіки лишилися напівкаліками …».
Уривок дає змогу визначити:
А) наслідки голоду
Б) причини голоду
В) масштаби голоду
Г) результати голоду
� «Блокада» Г) план «Барбароса»
Явище в радянській науці, що характеризувалось ідеологізацією, засиллям у науці посередностей, людей споживацького типу, авантюристів.
1. Лисенківщина
2. Космополітизм
3. Ждановщина
4. Буржуазний націоналізм
В якому варіанті вказана вірна хронологічна послідовність подій:
А) операція " Вісла"
Б) УРСР стала членом ООН
В) ліквідація Української греко-католицької церкви
Г) передача Криму до складу УРСР
Поразку ОУН–УПА у збройній боротьбі спричинила:
Що не впливало на ефективність сільського господарства УРСР?
В результаті модернізації західних областей України:
Українську греко-католицьку церкву було ліквідовано в:
Народний комісаріат УРСР закордонних справ очолив:
Операція «Вісла» передбачалА переселення українців з етнічних земель:
Коли Президія Верховної Ради СРСР прийнялА Указ про передачу Криму до складу УРСР?
Теорія, що сповідувала байдуже ставлення до батьківщини та свого народу, заперечувала патріотизм, національну незалежність й висувала ідею створення світової держави, світового громадянства:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома