Спираючись на діаграму, визначте домінуючу за рівнем капіталовкладень галузь народного господарства УРСР у роки післявоєнної відбудови:
Що було однією з особливостей післявоєнної відбудови Української РСР (1945 — початок 1950-х рр.)?
Хронологічні рамки якого явища історії України є зайвими в цьому логічному ланцюжку: 1921–1923 рр., 1932–1933 рр., 1941–1945 рр., 1946–1947 рр.?
Прочитайте уривок з історичного джерела про голод 1946–1947 рр. і виконайте завдання.
«...Посуха, особливо в червні–липні, до всіх нещасть додала ще й свої. Урожай зернових вийшов доісторичний.., тобто один центнер посіяли, а зібрали три центнери в найліпшому разі. Та ще який тоді був обробіток ґрунту? Сяк-так, аби вкинути зерно в землю. Поля обробляли переважно кіньми-клячами, коровами, заступами, сапами, а збирали косами та жіночими руками...»
Що стало однією із причин проведення операції «Вісла»?
Які поняття та терміни потрібно використовувати, характеризуючи процес радянізації західних областей України в період післявоєнної відбудови (1945 — початок 1950-х рр.)? (3 відповіді)
У якому році відбулася подія, відображена в уривку з історичного джерела: «У теперішній ситуації, коли завдяки героїчним подвигам і славній перемозі Радянського Союзу всі українські землі з’єдналися разом... собор постановляє скасувати постанови Берестейського Собору 1596 р., ліквідувати унію... і повернутися до нашої батьківської святої православної віри і Руської Православної Церкви...» ?
Кампанія боротьби з «безрідним космополітизмом», що розгорнулася в УРСР у повоєнні роки, мала яскраво виражений
Уривок з історичного джерела «Особи, які відстоюють принципи формальної генетики, неспроможні зрозуміти геніальної вказівки Леніна про те, що “пізнання людини не є... пряма лінія, а крива лінія, що безмежно наближується до ряду кіл, до спіралі”...» доцільно використовувати, характеризуючи явище:
На фото зображено
Якою цифрою на карті позначено регіон, що ввійшов до складу Української РСР 1945 р.?
Кого Й. Сталін називав м'ягкотілим ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома