За оцінкою історика О. Бойка «…характерним для стратегії радянського керівництва в процесі відбудови було повернення до довоєнної моделі розвитку народного господарства».
Що було покладено в основу зазначеної моделі?
Яка галузь домінувала за рівнем капіталовкладень у народне господарство Української РСР у роки післявоєнної відбудови?
Що було однією з особливостей післявоєнної відбудови Української РСР (1945 — початок 1950-х рр.)?
Із якою метою партійно-радянське керівництво СРСР і УРСР у другій половині 1940 — на початку 1950-х рр. розповсюджувало зображений плакат?
У чому полягала особливість відбудови народного господарства Української РСР після Другої світової війни?
Український історик О. Бойко вважає, що «характерною рисою стратегії радянського керівництва у процесі відбудови було повернення до довоєнної моделі розвитку народного господарства УРСР. В основі цієї моделі лежала примітивна схема індустріалізації...» Яка з діаграм структури капіталовкладень у народне господарство підтверджує думку історика?
Особливість процесу післявоєнної відбудови народного господарства України (1945 – початок 1950-х років) визначалася
1. першочерговою відбудовою важкої промисловості та енергетики.
2. спрямуванням основної частини капіталовкладень в соціальну сферу.
3. пріоритетним розвитком сільського господарства як джерела фінансування промисловості.
4. опорою лише на власні сили та ресурси Радянського Союзу.
5. відсутністю достатньої кількості кваліфікованої робочої сили.
6. використанням фінансової та технічної допомоги за «планом Маршалла».
Задекларовану на радянському плакаті мету досягали
У якому уривку з історичних джерел відображено особливості економічного розвитку УРСР у період післявоєнної відбудови (1945 – початок 1950-х рр.)?
Причина низьких темпів розвитку легкої промисловості та сфери послуг.
Галузь, у якій за виробництвом на душу населення УРСР випередила Велику Британію, Західну Німеччину, Францію:
Якими були результати й наслідки відбудови промисловості в Україні в 1945 — на початку 1950-х рр.?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома